نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۹

بازی Mortal Kombat 11 برای گوگل استیدیا تایید شد [گیمزکام 2019]

گوگل در جریان نمایشی که در آستانه گیمزکام ۲۰۱۹ برگزار کرد، از انتشار بازی Mortal Kombat 11 برای استیدیا خبر داد. 

گوگل این روز‌ها در تلاش برای آماده کردن محتوای غنی برای سرویس استیدیای خود است و در این راستا نمایشی پیش از آغاز رسمی نمایشگاه گیمزکام 2019 تدارک دیده بود که در آن اطلاعاتی از برخی بازی‌هایی این سرویس ارائه کرد. در این نمایش جدا از تایید Cyberpunk 2077 برای استیدیا، از عرضه انحصاری Orcs Must Die 3 برای آن هم اطلاعاتی ارائه شد و همینطور مطلع شدیم که بازی Mortal Kombat 11 هم قرار است برای استیدیا در دسترس قرار بگیرد. مورتال کامبت ۱۱ جدید‌ترین نسخه از این مجموعه بازی مبارزه‌ای است که چندی پیش برای پی‌سی و کنسول‌ها منتشر شده بود. 

برای آشنایی بیش‌تر با این بازی، می‌توانید بررسی بازی Mortal Kombat 11 را در زومجی بخوانید که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

Mortal Kombat 11 نه فقط یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه، که یک تکامل عالی در فرمول کلی بازی‌های مبارزه‌ای استودیو ندررلم است. سازندگان در این نسخه با حفظ اصالت همیشگی مجموعه و اعمال تغییرات ریز و درشت مثبت، باعث شده‌اند تا مورتال کامبت بیش از همیشه یک تجربه تماما رقابتی باشد هم به‌عنوان یک تجربه تک‌نفره و هم به‌عنوان یک تجربه چندنفره حرف‌های خیلی زیادی برای گفتن داشته باشد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده