نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۵

Cyberpunk 2077 با نمایش یک تریلر برای پلتفرم گوگل استیدیا تایید شد [گیمزکام 2019]

در جریان رویداد ویژه‌ی گوگل طی افتتاحیه‌ی گیمزکام 2019، انتشار Cyberpunk 2077 برای گوگیا استیدیا تایید شد. تاریخ انتشار این بازی برای پلتفرم گوگل هنوز مشخص نشده است.

حدودا از ساعت ۱۷:۰۰ بعد از ظهر امروز می‌شود که افتتاحیه‌ی باشکوه گیمزکام 2019 امسال اغاز شده و در جریان آخرین اخبار بازی، نمایش‌ها و خبرهایی جدید را از دنیای گیم دریافت می‌کنیم. بعد ای نینتندو و مایکروسافت که هریک به‌نوبه‌ی خود توانستند افتتاحیه‌ی گیمزکام را سروشکل بدهند، حالا نوبت به‌گوگل رسیده تا با پلتفرم گیمینگش در همایش Stadia Connect، خودی نشان بدهد و اطلاعاتی جدید را از بازی‌های این پلتفرم نوآورانه، منتشر کند.

در همان آغاز رویداد گوگل، مشخص شد که بازی Cyberpunk 2077، محصول جدید و به‌شدت مورد انتظار سی‌دی پراجکت رد، قرار است در تاریخی نامشص روی این پلتفرم قابل بازی باشد. این خبر با انتشار یک تریلر همراه بود که صدالبته، هیچ صحنه‌ی جدیدی در این تریلر نیست و لحظات مشابه‌ آن را قبلا هم دیده بودیم اما، اعلامیه‌ی انتشار بازی برای گوگل استیدیا تنها محتوای جدید این نمایش ویدیویی است. سایبرپانک 2077 که از نظر سازندگانش، داستانی احساسی و کاملا بزرگ‌سالانه دارد و گیمرها را به‌گریه خواهد انداخت، در تاریخ ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین ۹۹) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر موردبحث را از سرویس یوتیوب تماشا کنید.

(به‌دلیل مشکلات فنی سرویس آپارات، فعلا آپلود ویدیوها روی سرویس مذکور و قرار دادن خروجی آن‌ها در زومجی مقدور نیست؛ به‌محض حل شدن مشکل، تریلرها روی سایت قرار خواهند گرفت.)


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده