// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۶

بازی پابجی از کراس پلی میان کنسول ها پشتیبانی خواهد کرد [گیمزکام 2019]

فصل چهارم بازی پابجی به صورت رسمی با پخش تریلری برای کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان معرفی شد. طبق اعلام سازندگان بازی پابجی از این پس میان کنسول‌ها کراس پلی خواهد داشت.

دقایقی قبل در جریان نمایس Inside Xbox در گیمزکام ۲۰۱۹، سازندگان بازی پابجی با حضور روی استیج از ویژگی‌های جدید این بازی بتل رویال در فصل چهارم گفتند. به این ترتیب فصل چهارم بازی پابجی با نام Aftermath از ۲۷ آگوست (پنجم شهریور) در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. در کنار پوشش‌های جدید برای شخصیت‌های بازی، اکنون شاهد اضافه شدن سلاح‌های جدید به بازی هستیم.

از طرفی بازیکنان می‌توانند آیتم‌های جدید را در کنار ویژگی‌های متنوع در بازی تجربه کنند. اما مهم‌ترین اخبار رویداد ایکس‌باکس بی‌شک به تایید رسمی فعال شدن قابلیت کراس پلی میان کنسول در بازی پابجی اختصاص دارد. در جریان ارائه امروز اینساید ایکس‌باکس، نمایندگان پابجی کورپ با حضور روی سن از امکان مچ‌میکینگ میان بازیکنان پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان خبر دادند. این ویژگی قرار است تا در اوایل ماه سپتامبر امسال روی سرورهای بازی تست شود تا به این ترتیب در ماه اکتبر‌ (مهر و آبان امسال) شاهد فعال شدن آن باشیم. شما می‌توانید تریلر فصل چهارم پابجی روی کنسول‌ها را از پایین تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده