نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲

تاریخ انتشار بازی Age of Empires II: Definitive Edition مشخص شد [گیمزکام 2019]

در جریان برنامه‌ی Inside Xbox که طی مراسم افتتاحیه‌ی همایش گیمزکام 2019 پخش می‌شود، مشخص شد که بازی Age of Empires II: Definitive Edition در تاریخ ۲۳ آبان راهی پی سی خواهد شد. این بازی هم‌زمان روی نسخه‌ی کامپیوتر سرویس ایکس باکس گیم‌پس نیز قابل خریداری خواهد بود.

پس از رویداد Indie World کمپانی نینتندو حالا نوبت به‌مایکروسافت رسیده است تا نقش خود در برپا شدن افتتاحیه‌ی باشکوه گیمزکام 2019 را ایفا کند. ردموندی‌ها امسال با قسمتی جدید از برنامه‌ی جذاب Inside Xbox خودشان را به‌کلن آلمان رسانده‌اند و خبرهای جدیدی را برای گیمرها درنظر گرفته‌اند.

در جریان تازه‌ترین اپیزود برنامه‌ی اینساید ایکس‌باکس ویژه‌ی گیمزکام 2019 و طبق آخرین اخبار بازی، تاریخ انتشار بازی Age of Empires II: Definitive Edition مشخص شد. این بازی که در E3 2019 با پخش یک تریلر به‌تمامی گیمرها معرفی شد، با حفظ تمامی آن مکانیک‌های خاص و پرطرفدار کلاسیکش حالا رنگ‌وبوی تازه و جدید به‌خود گرفته و قرار است با کیفیت HD و 4K در دسترس گیمرها قرار بگیرد. پیش‌تر فصل پاییز به‌عنوان بازه‌ی انتشار بازی اعلام شده بود و حالا طبق آنچه که در اینساید ایکس‌باکس جدید رخ داده، می‌دانیم که Age of Empires II: Definitive Edition در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) در دسترس دارندگان پی سی قرار خواهد گرفت. گفتنی است که بازی در زمان انتشار روی سرویس ایکس باکس گیم‌پس کامپیوتر هم قابل خریداری خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده