// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۱

تاریخ انتشار بازی Gears Pop اعلام شد [گیمزکام 2019]

شرکت مایکروسافت در بخشی از جدیدترین قسمت از رویداد مطبوعاتی Inside Xbox، با یک تریلر جدید از تاریخ انتشار رسمی بازی !Gears Pop که برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود، پرده برداشت.

مجموعه بازی‌های Gears of War اکنون آن‌چنان به برند بزرگی برای ایکس‌باکس تبدیل شده است که ردموندی‌ها دائما سعی می‌کنند روی پلتفرم‌های گوناگون از آن بهره‌های متفاوتی ببرند. تازه‌ترین اسپین‌آف تولیدشده در دنیای این مجموعه هم چیزی نیست به جز یک بازی موبایلی بامزه به اسم !Gears Pop که بالاخره تاریخ انتشار آن اعلام شد و بیست‌ودوم آگِست/اوت سال ۲۰۱۹ میلادی، تقدیم طرفداران می‌شود. اثری ساخته‌شده برای آیفون‌ها و گوشی‌های اندرویدی که سبک گرافیکی مخصوص به خود را دارد و حتی تمامی شخصیت‌های آن با الگوبرداری از مدل عروسک‌های محبوب شرکت Funko طراحی شده‌اند.

دانلود ویدیو از آپارات

Gears Pop را می‌توان اثری مناسب برای علاقه‌مندان به بازی‌های مولتی‌پلیر با مبارزات Real-Time دانست. اثری که در آن بازیکنان تیم‌های خود را تشکیل می‌دهند و در قالب شخصیت‌های محبوب و منفور سری Gears به رقابت با دیگران می‌پردازند. البته که یقینا ایکس‌باکس در گیمزکام 2019، اطلاعات و تریلرهای بیشتری از بازی اصلی و جدید فرنچایز مورد بحث یا همان Gears 5 نیز ارائه خواهد کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده