// یکشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹

Grid در نمایشگاه گیمزکام 2019 قابل بازی خواهد بود

بازدیدکنندگان از نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، می‌توانند با مراجعه به غرفه مایکروسافت و دیپ سیلور، نسخه ریبوت Grid را تجربه کنند.

نسخه ریبوت Grid را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای علاقه‌مندان به بازی‌های ماشین سواری دانست که در مهر ماه عرضه می‌شود. بااین‌حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه Gamescom 2019 می‌توانند قبل از عرضه جهانی، نسخه ریبوت Grid را تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازدیدکنندگان با مراجعه به غرفه دیپ سیلور (Deep Silver)، ناشر Grid، در سالن شماره ۹ یا غرفه مایکروسافت در سالن شماره هشت می‌توانند این بازی را تجربه کنند. دراین‌میان اشاره کنم که نسخه‌ای مهیا شده برای بازیکنان، تمامی ویژگی‌های نسخه اصلی را در اختیار دارد و مخاطبان می‌توانند تمامی مکانیزم‌ها و ساختار بازی را امتحان کنند. در بازی Grid بازیکنان با هوش مصنوعی رقابت می‌کنند که ۴۰۰ واکنش و رفتار متفاوت برای هوش مصنوعی‌ تعریف شده است.

به‌عبارتی به‌لطف سیستم جدید بازی، هر نوع رفتاری که از خود در طول بازی نشان دهید، هوش مصنوعی نیز واکنش متفاوتی دارد. برای مثال اگر مدام به سایر ماشین‌ها ضربه بزنید تا آن‌ها را منهدم کنید، قطعا در مسابقه آن‌ها هم به شما ضربه وارد می‌کنند تا شرایط را برای شما سخت‌تر کنند. فرناندو آلونسو، راننده مطرح فرمول یک، به‌عنوان مشاور مسابقه برای بازی Grid قرارداد امضا کرده است و همچنین در بازی هم شاهد حضور او خواهیم بود. بازیکنان در رویداد Final Shodown بازی Grid باید با فرناندو آلونسو رقابت کنند که با اتومبیل Renault R26 F1 با شما مسابقه می‌دهد.

در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه منتشر شده از حضور Grid در نمایشگاه گیمزکام 2019 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Grid در تاریخ ۱۹ مهر ماه (۱۱ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده