// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۹

هیدئو کوجیما تریلر جدید بازی Death Stranding را در افتتاحیه گیمزکام 2019 نمایش خواهد داد

جف کیلی شایعه‌ی حضور هیدئو کوجیما در نمایشگاه گیمزکام امسال و نمایش تریلر جدید بازی مورد انتظار او در این رویداد را تایید کرد.

بازی Death Stranding که برخلاف گمانه‌زنی‌ها حتی زودتر از دو اثر انحصاری مورد انتظار دیگر پلی استیشن یعنی The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima که سال‌ها توسط استودیوهایی جواب پس‌داده در حال ساخت بوده‌اند عرضه خواهد شد،‌ تقریبا ۹۰ روز دیگر به دست طرفداران می‌رسد. به همین خاطر همه این‌روزها منتظر بودند تا ببینند خالق سری افسانه‌ای Metal Gear در چه رویداد شناخته‌شده‌ای تریلری مفصل و تازه از گیم‌پلی این بازیِ همچنان مرموز را به نمایش می‌گذارد. حالا هم به نظر می‌رسد که سؤال طرفداران جواب داده شده است و کوجیما می‌خواهد در شلوغ‌ترین نمایش ویدیوگیمی کل دنیا یا همان گیمزکام، سراغ رونمایی از نمایش بعدی ساخته‌ی خود برود. البته باید پذیرفت این نکته که گیمزکام 2019 که برای اولین‌بار یک کنفرانس افتتاحیه‌ی شلوغ و باشکوه با حضور انواع و اقسام ناشران معروف دنیای بازی‌های ویدیویی خواهد داشت، در انتخاب شدن آن توسط شرکت کوجیما پروداکشنز برای پیش بردن مراحل تبلیغات بازی مورد بحث بی‌تاثیر نیست؛ مخصوصا که این کنفرانس مطبوعاتی توسط جف کیلی (برگزارکننده‌ی رویداد سالانه و بزرگ The Game Awards) برگزار می‌شود که همه‌ی ما از میزان قابل‌توجه صمیمیت او با شخص کوجیما مطلع هستیم.

جف کیلی: هیجان‌زده هستم که به شما اطلاع بدهم که هیدئو کوجیما به‌صورت زنده در رویداد شب افتتاحیه‌ی نمایشگاه گیمزکام امسال حضور خواهد داشت. به همین خاطر می‌توانید نوزدهم آگِست/اوت ۲۰۱۹ و هنگام تماشای مراسم ONL یا همان Opening Night Live، یک نگاه اختصاصی جدید به Death Stranding را هم تماشا کنید. این مراسم در تمامی پلتفرم‌های استریمی شناخته‌شده، پخش خواهد شد!

Hideo Kojima

نمایشگاه گیمزکام امسال به شکل پنج‌روزه و از بیستم الی بیست‌وچهارم ماه میلادی جاری (سه شنبه، ۲۹ مرداد تا شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۸) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند رویداد افتتاحیه‌ی آن را راس ساعت ۲۲:۳۰ روز دوشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ به وقت ایران از انواع و اقسام پلتفرم‌های پخش زنده‌ی اینترنتی همچون یوتیوب و توئیچ تماشا کنند.

بازی Death Stranding که بازیگران تحسین‌شده‌ای همچون نورمن ریداس، مدس میکلسن، لئا سیدو، لیندسی واگنر و تروی بیکر را در گروه بازیگران خود دارد، در تاریخ هشتم نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی (جمعه، ۱۷ آبان سال ۱۳۹۸ شمسی)، عرضه خواهد شد.


منبع Twitter Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده