// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

بازی Star Citizen را تا دوشنبه ۵ شهریور، به‌صورت رایگان تجربه کنید [گیمزکام 2018]

به مناسبت نمایشگاه گیمزکام 2018، استودیوی Cloud Imperium Games، بازی Star Citizen را به‌صورت رایگان و در مدت زمانی محدود، در اختیار کاربران پی‌سی قرار داد.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های فضایی و علمی‌تخیلی هستید احتمالا نام بازی Star Citizen به گوشتان خورده است. بازی‌ای که توسعه آن از سال ۲۰۱۱ از طریق کمپین کیک‌استارتر (Kickstarter) آغاز شد و تا امروز نسخه 3.2 آلفای آن منتشر شده است. حال بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Cloud Imperium Games به مناسبت نمایشگاه گیمزکام 2018 تصمیم گرفته تا بازی را برای مدت محدود به‌صورت رایگان در اختیار کاربران پی‌سی قرار دهد. شما از همین الان تا دوشنبه، ۵ شهریور ماه فرصت دارید تا این نسخه 3.2 آلفای این بازی را کاملا رایگان تجربه کنید.

در این تجربه رایگان، شما به یک بخش از بازی دسترسی دارید و می‌توانید از کشتی‌های فضایی Aegis Avenger Titan ،Drake Dragonfly ،MISC Prospector و Drake Cutlass Black استفاده کنید. همانطور که گفته شد، می‌توانید در این چند روز ویژگی‌های آخرین نسخه عرضه شده بازی (نسخه 3.2 آلفا) را تجربه کنید. کاربران در نسخه 3.2 آلفا قادر هستند تا به‌صورت ۵۰ نفره با یکدیگر به بازی‌ بپردازند. همچنین در این نسخه، مواردی همچون زره‌ها و سلاح‌های جدید و یک فروشگاهی برای خرید تجهیزات به بازی افزوده شده است.

Star Citizen یک بازی چند نفره وسیع و جنگی است در حال توسعه است که برای عرضه روی پی سی و لینوکس برنامه‌ریزی شده است. اخیرا بودجه توسعه این بازی از رقم چشمگیر ۱۹۲ میلیون دلار عبور کرده است و هر روز این عدد بیشتر می‌شود. برای اطلاع کلی از روند توسعه این بازی و ویژگی‌های آن می‌توانید به مطلب مربوطه در زومجی مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده