نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

ویدیو گیم پلی بازی Metro Exodus منتشر شد [گیمزکام 2018]

در جریان گیمزکام 2018، یک ویدیو سیزده دقیقه‌ای از گیم پلی بازی Metro Exodus منتشر شد.

گیمزکام 2018 در جریان است و به‌تازگی آگاه شدیم که در این رویداد، تریلری جدید از گیم‌پلی بازی Metro Exodus، جدیدترین اثر استودیو دیپ سیلور، منتشر شده است.

در این ویدیو سیزده دقیقه‌ای منتشر شده از روند بازی، با بخش‌های مختلف آن از جمله جست‌وجو، مبارزه با دشمنان انسانی و حیوانات موجود در نقشه‌ی بازی آشنا می‌شویم. دقایق ابتدایی ویدیو به جست‌وجو و پیدا کردن منابع مختلف اختصاص پیدا کرده است. در ادامه بخش شخصی‌سازی سلاح‌ها را می‌بینیم؛ این قسمت از بازی از منوی کوله‌پشتی بازی که خیلی هم پر جزئیات طراحی شده، قابل دسترسی است و کاربران از طریق آن می‌توانند سلاح خود را طوری که دوست دارند و با توجه به سبک بازی‌ کردن‌شان، شخصی‌سازی کنند.

Metro Exodus

در ادامه نبرد با انسان‌ها را می‌بینیم؛ دشمنانی که از تمامی جهات شما را تحت فشار قرار می‌دهند و به نظر می‌رسد که هوش مصنوعی قابل قبولی هم دارند. در ادامه با حیوانات موجود در بازی روبه‌رو می‌شویم و پس از گذر از آن‌ها، باز هم جنگ با دشمنان انسانی را تا پایان ویدیو تماشا می‌کنیم.

Metro Exodus

این قسمت از بازی هم داستان آرتیوم را روایت می‌کند؛ او حالا رهبر گروه اسپارتان‌ها شده و در این قسمت شاهد خروج آن‌ها از مترو و سفری شگفت‌انگیز و خطرناک در روسیه‌ی پسا آخرالزمانی خواهیم بود. بازی Metro Exodus در تاریخ ۲۲ فوریه‌ی ۲۰۱۹ (۳ اسفند) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده