نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Forza Horizon 4 منتشر شد [گیمزکام 2018]

در جریان گیمزکام 2018، علاوه بر معرفی باندل‌های بازی، تریلری جدید از گیم‌پلی بازی Forza Horizon 4 منتشر شد.

در جریان گیمزکام 2018 تریلر و تصاویر جدیدی از گیم‌پلی بازی موردانتظار Forza Horizon 4، جدیدترین اثر استودیو پلی‌ گراند گیمز، منتشر شد. در این نمایش چهار دقیقه‌ای، اطلاعاتی جدید از بخش Team Adventure با طرفداران به اشتراک گذاشته می‌شود. این حالت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تیم‌های مختلف تشکیل دهند و در قالب رقابت‌های مختلف با جوایز گوناگون، با یکدیگر مسابقه بدهند.

Xbox One X

Xbox One S

در گیمزکام 2018 همچنین باندل‌های ویژه‌ی این بازی هم معرفی شدند؛ باندل Forza Horizon 4 کنسول‌های Xbox One X و Xbox One S هر کدام یک ترابایتی هستند، به ترتیب ۵۰۰ و ۳۰۰ دلار قیمت دارند و در آن‌ها، یک نسخه‌ی دیجیتالی بازی، کنترلر ایکس باکس وان، اشتراک یک ماهه‌ی Xbox Game Pass و همچنین چهارده روز اشتراک رایگان Xbox Live Gold نیز یافت می‌شود. نسخه‌ی ایکس باکس وان ایکس این بازی از قابلیت HDR و رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند و در آن یک کپی از بازی Forza Motorsport 7 هم قرار دارد.

بازی Forza Horizon 4 در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر) راهی ایکس باکس وان و ویندوز 10 خواهد شد. افرادی که نسخه Ultimate Edition بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) به بازی دسترسی داشته باشند. در ادامه تریلر منتشر شده از بازی را تماشا می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده