// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۵

بازی LEGO DC Super-Villains معرفی شد [گیمزکام 2018]

جدیدترین نسخه از سری بازی‌های لگو که با نام LEGO DC Super-Villains معرفی شده است در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 رونمایی شد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی که در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 منتشر شده است، بازی لگو جدیدی بر پایه شخصیت‌های پلید دنیای DC در دست ساخت قرار دارد. این بازی یعنی LEGO DC Super-Villains در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر ماه) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

بر خلاف نسخه‌های پیشین بازی‌های لگو که شما در نقش قهرمانان در بازی ظاهر می‌شدید، این‌ بار وظیفه شما این است که هدایت کاراکتر‌های منفی دنیای دی سی را بر عهده بگیرید، با تشکیل دادن تیمی از کاراکترها، قانون دنیای خود را بشکنید و خط داستانی جدیدی از بازی‌های لگو را تجربه کنید. آمس کرشن، معاون رئیس بخش تعامل و انیمیشن کمپانی DC Entertainment، در مورد بازی لگو جدید که شما را در جایگاه کاراکترهای پلید می‌گذارد، نوشت:

بازی LEGO DC Super-Villains کاربران را به سفری دعوت می‌کند که داستان آن را شخصیت‌های شرور و خاطره‌انگیز دنیای DC رقم می‌زنند. فهرست شخصیت‌های پلید این بازی به طرفداران اجازه می‌دهد که تیمی از کاراکترهای جوکر، هارلی کویین و لکس لوتر را تشکیل دهند که کره زمین را از دست کاراکتر‌های تاریک‌تر نجات می‌دهند.

به گفته سازندگان، روند بازی تنها به نبرد شما با قهرمانان اصلی بازی خلاصه نمی‌شود و در آن سو همانند Suicide Squad شما به مبارزه با گروه‌های تاریک دیگری می‌روید. گویا قهرمانان اصلی دنیای دی سی یعنی گروه Justice League ناپدید شده‌اند و گروه دیگری از قهرمانان که خود را Justice Syndicate نامیده‌اند، در دنیای این بازی حاضر شده‌اند.

بازی LEGO DC Super-Villains مهر ماه برای PS4 ،Xbox One، کامپیوتر و Nintendo Switch منتشر می‌شود. همانند همیشه شاهد بخش تک نفره و همکاری چند نفره (لوکال) در این بازی خواهیم بود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید و خود را با شخصیت‌های پلیدی که کنترل آنها را بر عهده خواهید گرفت، آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد ایده جدید سازندگان در بازی لگو جدید با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده