نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۴

تاریخ راهیابی بازی DayZ به سرویس Xbox Game Preview مشخص شد [گیمزکام 2018]

توسعه‌دهندگان بازی DayZ در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 اعلام کردند که این بازی هفته آینده به سرویس Xbox Game Preview راه می‌یابد.

توسعه‌دهنده بازی DayZ در بهمن ماه سال گذشته از راهیابی این بازی بقا چندنفره به سرویس Xbox Game Preview در سال ۲۰۱۸ خبر داد و حال در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 مطلع شدیم که این بازی در تاریخ ۷ شهریور (۲۹ آگوست) از طریق سرویس یاد شده در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار می‌گیرد. توسعه‌دهنده این بازی در این راستا در توییتر اظهار داشت:

برو که رفتیم! بازی DayZ در تاریخ ۲۹ آگوست از طریق سرویس Xbox Game Preview منتشر خواهد شد. باری دیگر به تماشای تریلری که در جریان برنامه اینساید ایکس باکس پخش شد، بنشینید.

کمپانی مایکروسافت نیز در توییت دیگری تاریخ راهیابی بازی DayZ به سرویس Xbox Game Preview را اعلام کرد. این کمپانی در توییت مذکور اعلام کرد:

در دنیای آخرالزمانی یک رفیق یا یک راهزن باشید. پس از انتشار بازی DayZ از طریق سرویس Xbox Game Preview در تاریخ ۲۹ آگوست انتخاب کنید که چگونه می‌خواهید زنده بمانید.

بازی DayZ در حال حاضر به صورت Early Access برای کاربران کامپیوتر در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده