نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۵

از حالت جدید بخش چند نفره بازی Forza Horizon 4 رونمایی شد [گیمزکام 2018]

مایکروسافت در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 از حالت جدید بخش چند نفره بازی Forza Horizon 4 رونمایی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی و در جریان رویداد گیمزکام 2018، کمپانی مایکروسافت از مد جدید بخش چند نفره بازی Forza Horizon 4 رونمایی کرده است. این مد رقابتی جدید Team Adventure نام دارد و از آن در جریان برنامه اینساید ایکس باکس (Inside Xbox) رونمایی شده است. در این مد رقابتی جدید، بازیکنان با همکاری یکدیگر مسابقات ویژه بازی، ماموریت‌ها و بخش جدید بازی با نام Freeform Rushes را تکمیل خواهند کرد. همچنین این بخش شامل مجموعه‌ای از لیگ‌های انتخابی جدید خواهد بود که در آن بازیکنان تلاش خواهند کرد تا عنوان Grandmaster (گرند مستر) را دریافت کنند.

طبق گفته سازندگان بازی Forza Horizon 4، بازیکن در این حالت بازی جدید مهارت‌های جدید و بیشتری را نیز دریافت خواهد کرد. تیم شما در این بخش نیاز به عملکرد بهتری نسبت به سایر تیم‌ها برای دریافت امتیاز بیشتر دارد تا در پایان تیم‌های رقیب را شکست دهید. علاوه بر این، اعضای تیم می‌توانند با پیام‌های صوتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در این بخش اعضای تیم نمی‌توانند با پیام صوتی با یکدیگر در ارتباط باشند. بخش جدید بازی Forza Horizon 4 کاملا آنلاین است، اما اگر می‌خواهید مهارت بیشتری کسب کنید، می‌توانید به صورت تک نفره و آفلاین نیز به تجربه این بازی بپردازید. حالت جدید دیگری به‌نام Survivor نیز به بازی اضافه شده است که در آن بازیکن باید از آلوده شدن جلوگیری کند، اما هم‌تیمی‌ها می‌توانند هم‌تیمی خود را درمان کنند. بهترین تیم بیشترین و بهترین پاداش‌ها را در این بخش دریافت خواهد کرد که این موضوع در این مد با بازی بدون ترس و هوشمندانه هم‌تیمی‌ها در ارتباط است.

بازی Forza Horizon 4 در تاریخ ۲ اکتبر امسال (۱۰ مهر) برای پلتفرم‌های Xbox One و ویندوز 10 منتشر خواهند شد. این بازی ریسینگ از همان ابتدا در دسترس کاربران سرویس Xbox Game Pass هم خواهد بود. قسمت چهارم بازی Forza Horizon در بریتانیا جریان دارد و بازیکنان می‌توانند در چهار فصل سال با بیش از ۴۵۰ ماشین به رقابت بپردازند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده