// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۷

تاریخ انتشار نسخه 3DS بازی Luigi's Mansion اعلام شد [گیمزکام 2018]

کمپانی نینتندو تاریخ رسمی انتشار نسخه بازسازی شده بازی Luigi's Mansion را برای کنسول نینتندو 3DS اعلام کرد. این بازی ۳۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

نمایشگاه گیمزکام 2018 به صورت رسمی از فردا برای عموم آغاز می‌شود و در این بین اما اخبار جدید و هیجان‌‌انگیزی از این رویداد مهم صنعت‌ بازی‌های ویدیویی به گوش می‌رسد. طبق اعلام امروز کمپانی نینتندو، نسخه ریمیک بازی Luigi's Mansion به صورت رسمی بیستم مهر سال جاری در امریکای شمالی و با یک هفته اختلاف در تاریخ ۲۷ مهر در اروپا عرضه می‌شود. نینتندو همچنین از قیمت ۳۹.۹۹ دلاری این بازی خبر داده است.

نسخه بازسازی‌شده بازی Luigi's Mansion که نخستین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر شده بود، قرار است تا تمام محتوای نسخه Gamecube این بازی را به همراه قابلیت استفاده از نمایشگر لمسی برای نقشه و همینطور حالت انحصاری Gallery Battle را به بازیکنان بدهد. به لطف حالت Gallery Battle بازیکنان می‌توانند باری دیگر با تمام باس‌هایی مبارزه‌ کنند که در جریان بخش داستانی شکست‌ داده‌اند.

بازی Luigi's Mansion نخستین بار در جریان نینتندو دایرکت ماه مارس برای نینتندو 3DS معرفی شد؛ رویدادی که در کنار چندی از بازی‌های بزرگ میزبان خبر هیجان انگیز عرضه بازی Super Smash Bros. Ultimate برای نینتندو سوییچ نیز بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده