// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶

بازی State of Decay 2 با Daybreak Pack میزبان محتویات جدیدی خواهد شد [گیمزکام 2018]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 و برنامه اینساید ایکس باکس، اعلام شد که از طریق Daybreak Pack محتویات جدیدی به بازی State of Decay 2 اضافه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه گیمزکام 2018، استودیو آنددلبز (Undead Labs)، سازنده بازی State of Decay 2، در جریان برنامه اینساید ایکس باکس اعلام کرد که از طریق بسته الحاقی Daybreak Pack محتویات جدیدی به بازی State of Decay 2 اضافه خواهد شد.

در جریان این بسته الحاقی سیستم دفاعی جدیدی به بازی اضافه می‌شود و شاهد زامبی، پاداش و ماموریت‌های جدیدی هستیم که در قالب سرباز Red Talon می‌توانید آن‌ها را انجام دهید؛ سربازی که وظیفه‌اش کشتن جمعیت زیادی از زامبی‌ها است و می‌توانید در این راه از سه دوست کمک بگیرید و با یکدیگر زامبی‌های بازی را یکی پس از دیگری از بین ببرید. به عبارتی محتویات جدید بازی State of Decay 2، یک حالت Horde را به بازی اضافه می‌کند که شما از طریق تکنولوژی‌هایی که سرباز Red Talon دارد، می‌توانید Waveهای مختلف زامبی‌ها را از پیش روی بردارید.

نکته جالب توجه این است که هر راند از بازی ۴۵ دقیقه طول می‌کشد و شاهد جاگرنات‌های جدیدی در این حالت هستیم. در طول بازی کردن حالت Horde بازی State of Decay 2 اگر کشته شوید، پس از ۱۳ دقیقه به بازی بر می‌گردید و می‌توانید کمک حال دوستان‌تان باشید. محتویات Daybreak Pack در تاریخ ۲۱ شهریور ماه (۱۲ سپتامبر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بازی State of Decay 2 توانست از زومجی نمره ۶ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

بازی State of Decay 2 دنباله‌ای از یک بازی متوسط نسل هفتمی است که انتظار می‌رفت در این نسخه اشتباهات گذشته خود را برطرف کند. با این حال State of Decay 2 اشتباهات خودش را که برطرف نکرده هیچ مشکلات دیگری را نیز به این مجموعه اضافه کرده است. با این حال استودیو آندد لبز شبیه ساز اخرالزمانی زامبی محور خوبی را خلق کرده است که این خوب بودن زیر سایه مشکلات محتوایی و گرافیکی، خاک شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده