نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۴

تصاویر و تریلرهای جدیدی از بازی Biomutant منتشر شد [گیمزکام 2018]

کمپانی THQ Nordic در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 تصاویر و تریلرهای گیم پلی جدیدی از بازی اکشن نقش آفرینی Biomutant به اشتراک گذاشت.

کمپانی THQ Nordic و استودیو Experiment 101 در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 از بازی Biomutant رونمایی کردند و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تصاویر و تریلر‌های جدیدی از این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان‌باز در نمایشگاه گیمزکام 2018 منتشر شده است که بخش‌های زیادی از این بازی را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Biomutant اثری اکشن نقش‌آفرینی و جهان‌باز است که در آن بازیکنان سلاح‌ها، قدرت‌های جهش‌یافته و بیونیک را به منظور کاوش در دنیای عظیم و آشفته بازی ترکیب می‌کنند و از آن‌ها برای تعیین سرنوشت شخصیت اصلی بازی استفاده می‌کنند. سیستم مبارزات منحصربه‌فرد بازی امکان ترکیب مبارزات نزدیک، تیراندازی و توانایی‌های خاصی را برای بازیکنان فراهم می‌کند و در این بازی پایان‌های متفاوتی را شاهد خواهیم بود.

بازی Biomutant در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلرها و تصاویر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

تریلر جدید بازی Biomutant | دانلود از وب‌سایت آپارات

تریلر گیم‌پلی جدید بازی Biomutant | دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده