نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۳

اولین ویدیو گیم پلی بازی Life is Strange 2 منتشر شد [گیمزکام 2018]

کمپانی اسکوئر انیکس پس از رونمایی رسمی از بازی Life is Strange 2، امروز هم در گیمزکام 2018 اولین ویدیو از گیم‌پلی آن را منتشر کرد. 

Life is Strange 2 جدید‌ترین ساخته استودیو دونت ناد است که ساخت آن از مدت‌ها پیش تایید شده بود، اما بامداد امروز بود که اولین تریلر رسمی بازی منتشر شد و توانستیم اطلاعاتی از داستان و شخصیت‌های بازی به‌دست بیاوریم. بر این اساس داستان Life is Strange 2 قرار است در مورد دو برادر به نام‌های شان و دنیل دیاز باشد که پس از اتفاقی غم‌انگیز، مسیر زندگی‌شان عوض می‌شود و حال باید خودشان را به شهری در مکزیک برسانند. 

اپیزود اول بازی Life is Strange 2 قرار است در تاریخ ۵ مهر منتشر شود و حال در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، کمپانی اسکوئر انیکس، ناشر بازی، اولین ویدیو از گیم پلی Life is Strange 2 را هم منتشر کرده است. در این ویدیو ۲۰ دقیقه‌ای، می‌توانیم بیش‌تر با مکانیزم‌های بازی و همچنین تعاملاتی که این دو برادر با یکدیگر دارند، آشنا شویم. در ادامه می‌توانید ویدیو را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

به‌استناد اطلاعات ارائه‌شده توسط سازندگان، در Life is Strange 2 هم تصمیمات نقش مهمی در بازی خواهند داشت و می‌توانند تاثیر زیادی روی سرنوشت شخصیت‌ها بگذارند. همچنین به مرور و با پیشروی در بازی، شخصیت‌های جدیدی هم معرفی می‌شوند که هرکدام تاثیر خاص خود را روی داستان بازی خواهند گذاشت. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده