نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۸

مجموعه بازی جدید سازندگان Until Dawn با نام The Dark Pictures معرفی شد [گیمزکام 2018]

استودیو سوپرمسیو بازی جدید خودش را با نام The Dark Pictures در گیمزکام 2018 معرفی کرد که اولین قسمت آن در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. 

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 شاهد معرفی بازی‌های مختلفی بودیم که یکی از آن‌ها، بازی یا بهتر است بگوییم سری بازی The Dark Pictures، ساخته استودیو سوپرمسیر گیمز است؛ استودیویی که آن‌ها را بازی Until Dawn می‌شناسیم. The Dark Pictures قرار است مجموعه‌ای از چند بازی ترسناک باشد که هرکدام داستان مستقل و مخصوص به خود را دارند و به شیوه متفاوتی باعث ترس مخاطبان می‌شوند. اولین بازی از این مجموعه The Dark Pictures: Man Of Medan نام دارد که در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. 

در Man of Medan با چهار شخصیت جوان همراه خواهیم شد که سفری را برای پیدا کردن یک کشتی بازمانده از جنگ جهانی دوم آغاز می‌کنند. با این حال این سفر به‌خوبی پیش نمی‌رود و شخصیت‌های بازی پس از گیر افتادن در طوفان، با اتفاقات وحشتناکی رو‌به‌رو می‌شوند. البته در این بازی علاوه بر چهار شخصیت مذکور، کاپیتان کشتی آن‌ها هم نقش مهمی دارد و گیمر‌ها می‌توانند یکی از این پنج شخصیت را به‌دلخواه انتخاب کنند؛ شخصیت‌هایی که کنترل هریک از آن‌ها حس و حال خاص خود را خواهد داشت. در این بازی هم باید تصمیمات مختلفی اتخاذ کنید که این تصمیمات هرکدام عواقب متفاوتی را رقم خواهند زد. 

به گفته سوپرمسیو گیمز، در بازی‌های مجموعه The Dark Pictures شاهد داستانی چند‌شاخه و پیچیده خواهیم بود و تمام بازی‌ها ارزش تکرار بالایی خواهند داشت و گستره زیادی از تصمیماتی با نتایج مختلف پیش‌روی مخاطب خواهند بود تا بازیکنان برای تجربه مجدد و چندین‌باره بازی‌ها تشویق شوند. پیت ساموئلز، مدیرعامل سوپرمسیو گیمز و تهیه‌کننده بازی The Dark Pictures در این مورد گفت:

ما از معرفی سری The Dark Pictures و اولین نسخه آن یعنی Man of Medan بسیار خوشحال هستیم. هریک از بازی‌های این مجموعه تجربه‌ای مستقل خواهند بود و ما در هر نسخه قادر خواهیم بود یک تجربه ترسناک جدید را با داستان، شخصیت‌ها و جهانی متفاوت خلق کنیم. به عنوان یک استودیو شناخته‌شده، ما علاقه زیادی برای ارائه یک تجربه ترسناک سینمایی در قالب این بازی‌ها داریم و بی‌صبرانه منتظر هستیم تا بازیکنان بتوانند بازی جدید ما را تجربه کنند. در این راستا همکاری خیلی خوبی هم با کمپانی باندای نامکو داریم و با کمک آن‌ها این بازی‌ها را در اختیار مخاطبان قرار خواهیم داد. 

همچنین هرو هوردت، مدیر بازاریابی باندای نامکو هم در مورد همکاری با سوپرمسیو گفت:

ما از مدت‌ها پیش در حال همکاری با استودیو سوپرمسیو گیمز برای خلق این بازی‌ها بودیم و حال خوشحال هستیم که در جریان گیمزکام 2018 فرصت رونمایی از بازی را به‌دست آوردیم. هدف ما همیشه انجام دادن کار‌های خلاقانه است و The Dark Pictures در همین راستا اولین مجموعه بازی ترسناک با فرمت آنتولوژی در دنیای بازی‌های ویدیویی است که حس و حالی شبیه به سریال‌های آنتولوژی دارد. این یک فرمت جدید در دنیای بازی‌های ویدیویی به‌شمار می‌رود ولی ما یقین داریم که مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت. 

در پایان می‌توانید تریلر معرفی بازی Man of Medan از سری The Dark Pictures را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده