// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴

ویدیو و تصاویر جدید بازی Soulcalibur VI در گیمزکام 2018

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، کمپانی باندای نامکو ویدیو جدیدی از بازی Soulcalibur VI منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در نمایشگاه گیمزکام 2018، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، سازنده و ناشر بازی Soulcalibur VI، ویدیو جدیدی از این بازی را منتشر کرد. در جریان این ویدیو شاهد بخش‌های مختلفی از سیستم شخصی‌سازی و شخصیت‌های بازی هستیم.

بازی Soulcalibur VI دارای یک بخش داستانی است که Chronicle of Souls نام دارد و در جریان این بخش بازیکنان می‌توانند مبارز مد نظرشان را خودشان شخصی سازی کنند و در جریان مراحل مختلف، جلوی شخصیت شیطانی این نسخه را بگیرند که قصد دارد شاردهای Soul Edge را جمع‌آوری کند. همچنین در جریان انجام ماموریت‌ها، جدا از شخصیت‌های اصلی داستان، با شخصیت‌هایی که توسط سایر بازیکنان شخصی‌سازی شده‌اند نیز مبارزه خواهید کرد.

سیستم شخصی‌سازی بازی به قدری غنی است که بازیکنان باید در ابتدا باید نژاد شخصیت خود را انتخاب کنند که در میان نژادهای بازی Soulcalibur VI می‌توان به انسان، لیزارد، اسکلت‌های زنده و سایر موارد اشاره کرد. در مجموع بازی Soulcalibur VI دارای ۱۶ نژاد مختلف است که می‌توانید آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید و شخصیت‌های جدیدی را خلق کنید. نکته‌ی جالب Soulcalibur VI این است که در بخش آنلاین بازیکنان می‌توانند از طریق شخصیت‌ شخصی‌سازی شده خودشان نیز با سایر بازیکنان رقابت کنند یا اینکه یکی از شخصیت‌های دنیای بازی را انتخاب کنید.

در ادامه می‌توانید ویدیو بازی Soulcalibur VI را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Soulcalibur VI در تاریخ ۲۷ مهر ماه (۱۹ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده