نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

تریلر گیمزکام 2018 بازی Mount & Blade II: Bannerlord

سازندگان بازی نقش آفرینی Mount & Blade II: Bannerlord به مناسبت گیمزکام 2018 تریلر جدیدی از آن منتشر کردند. 

Mount & Blade II: Bannerlord یک بازی نقش آفرینی با المان‌های سندباکس است که توسط استودیو تیل‌ورلدز اینترتینمنت ساخته می‌شود. افرادی که نسخه اول این بازی را تجربه کرده‌اند، می‌دانند که در آن گیمر کارش را به عنوان یک شخصیت ساده آغاز می‌کند و در ادامه می‌تواند با کار‌هایی چون تجارت یا جمع کردن لشکر و غارت کردن روستا‌ها و شهر‌ها، نامی برای خودش دست و پا کند. یکی از ویژگی‌های خاص این بازی نبرد‌های آن است که معمولا در مقیاس بسیار بزرگی جریان دارند و در آن‌ها شاهد جنگیدن تعداد زیادی سرباز با یکدیگر هستیم. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی و به مناسبت نمایشگاه گیمزکام 2018، تریلر جدید بازی Mount & Blade II: Bannerlord منتشر شده است. در این تریلر می‌توانیم نقشه بازی را مشاهده کنیم و همچنین نیم‌نگاهی هم به محیط شهر‌های آن و نبرد‌هایش داشته باشیم. آنچه که به وضوح در این تریلر هم دیده می‌شود پیشرفت گرافیکی چشم‌گیر بازی در مقایسه با نسخه اول است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Mount & Blade II: Bannerlord تا به امروز نمایش‌های نسبتا زیادی داشته است اما آنچه که طرفداران بیش‌تر منتظرش هستند، اعلام تاریخ انتشار بازی است که هنوز اطلاعاتی در مورد آن ارائه نشده است و مشخص نیست که این بازی چه زمانی برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده