// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۴

انیمیشن داستانی جدید Overwatch در نمایشگاه گیمزکام 2018 منتشر می‌شود

کمپانی بلیزارد اعلام کرده است که در روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه، انیمیشن داستانی جدید بازی Overwatch در نمایشگاه گیمزکام 2018 منتشر می‌شود.

چندی پیش بود که کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر بازی Overwatch، لیست برنامه‌های خود برای نمایشگاه گیمزکام 2018 را منتشر کرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، این کمپانی جزئیات بیشتری از برنامه‌های خود برای این رویداد را منتشر کرده است. در ابتدا بلیزارد اعلام کرده است که در روز چهارشنبه ۳۱ تیر ماه (۲۲ آگوست) ویدیو داستانی جدید بازی Overwatch در دسترس قرار می‌گیرد.

البته رونمایی از انیمیشن داستانی بازی Overwatch تنها برنامه‌ای نیست که برای این بازی تدارک دیده شده است. برنامه ویژه بلیزارد که از ساعت ۷:۳۰ عصر (به وقت ایران) روز چهارشنبه آغاز می‌شود و قابل استریم است، شامل محتوای جدید برای بازی Overwatch و پنل مربوط به صداپیشه‌های آلمانی بازی می‌شود. همچنین اعضای تیم آلمان Overwatch World Cup 2018 نیز حضور دارند و در جریان رویداد Gamescom 2018، با شرکت کنندگان مشغول به تجربه بازی Overwatch و حالت Lúcioball خواهند شد.

کمپانی بلیزارد برنامه‌هایی برای بازی World of Warcraft نیز تدارک دیده است. مخاطبان و شرکت کنندگان می‌توانند در غرفه بلیزارد بسته الحاقی Battle for Azeroth را تجربه کنند. همچنین در روز جمعه نیز شاهد کاسپلی‌هایی با محوریت بسته الحاقی Battle for Azeroth خواهیم بود که شخصیت Azshara، ملکه Naga، را به تصویر می‌کشند. شرکت کنندگان در کنار موارد ذکر شده می‌توانند به سراغ بازی Heroes of the Storm رفته و شخصیت مفیستو، از بازی Diablo 2 را انتخاب کنند؛ شخصیتی که برای اولین بار در این بازی در دسترس قرار داده شده است و می‌توانید از طریق مفیستو، Heroes of the Storm را تجربه کنید. همچنین شاهد بازگشت نقشه Hanamura Temple به بازی Heroes of the Storm هستیم که برگرفته از نقشه Hanamura بازی Overwatch است.

از دیگر برنامه‌های کمپانی بلیزارد نیز می‌توان به بازی StarCraft 2 نیز اشاره کرد که برای اولین بار قادر به انتخاب Tychus Findlay در جریان نمایشگاه گیمزکام هستند. همچنین کاربران نینتندو سوییچ نیز می‌توانند بازی Diablo 3 را روی این کنسول هیبریدی تجربه کنند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده