// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

تاریخ انتشار بازی Farming Simulator 17: Platinum Edition مشخص شد

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 تاریخ انتشار بازی Farming Simulator 17: Platinum Edition با انتشار تریلری مشخص شد.

در میان جدیدترین اخبار بازی پیرامون نمایشگاه گیمزکام 2017، استودیو جاینتس سافتور (Giants Software) و کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) تاریخ انتشار تمامی نسخه‌های بازی Farming Simulator 17: Platinum Edition را مشخص کردند. ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلری نیز در جریان نمایشگاه منتشر کردند که محتویات این بازی را به نمایش می‌گذارد.

بازی Farming Simulator 17: Platinum Edition برای عرضه در تاریخ ۲۳ آبان‌ماه (۱۴ نوامبر) برنامه‌ریزی شده است و برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. نسخه پی‌سی این بازی هم به صورت فیزیکی و هم دیجیتالی عرضه می‌شود، اما نسخه مک بازی تنها به صورت دیجیتالی در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد. از طرفی نسخه‌های کنسولی به طور دیجیتال در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و دارندگان سیزن پس بازی Farming Simulator 17 نیز می‌توانند بسته الحاقی Platinum Expansion را به رایگان از آن خود کنند. کاربران جدید همچنین می‌توانند نسخه فیزیکی Farming Simulator 17: Platinum Edition را از خرده‌فروشان خریداری کنند.

از محتویاتی که این DLC در خود جای داده است می‌توان به نقشه جدید اشاره کرد که با نام Estancia Lapacho معرفی شده است. گفتنی است که نقشه مذکور در قسمتی از آمریکای شمالی جای گرفته است و با توجه به منطقه یاد شده، در آن شاهد سرزمین‌ها و گیاهان مختلف خواهیم بود. محتوای یاد شده همچنین قرار است ماشین‌های کشاوزی زیادی را به این بازی اضافه کند که شامل CASE IH A8800 MR می‌شود. از دستگاه‌های دیگر می‌توان به برند‌های Stara ،TT ،Bizon و Gessner اشاره کرد که این بسته‌ الحاقی به بازی اضافه می‌کند. با اضافه شدن این بسته الحاقی به Farming Simulator، این بازی بیش از ۲۷۵ نوع دستگاه و تجهیزات کشاورزی را از ۸۰ تولید‌کننده مختلف شامل می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر گیمز‌کام بازی Farming Simulator 17: Platinum Edition را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده