نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

تیزر بسیار زیبای بازی مستقل Lost Ember [گیمزکام 2016]

یکی از ویدیوهای جذاب گیمزکام 2016 تیزر بازی مستقل Lost Ember بود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را همراه زومجی تماشا کنید.

با آنکه گیمزکام 2016 به پایان رسیده، اما هنوز خبرهایی از روزهای پایانی این نمایشگاه روی سایت‌های خبری می‌رود؛ نمونه‌اش تیزر بازی مستقل Lost Ember است که وب‌سایت VG247 اخیراً آن را منتشر کرده است. این تیزر که با ترانه‌ای آرام همراه شده، بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی ماجراجویی را از دید حیوانات مختلف درون آن، از گرگ گرفته تا پرنده، به نمایش می‌گذارد.


بازی Lost Ember به‌همت استودیو مونی (Mooneye Studios) در حال توسعه است. شخصیت اصلی این بازی یک گرگ است که می‌تواند به کالبد حیوانات دیگر راه پیدا کند. بازیکنان باید در نقش این موجودات به دنیای Lost Ember سر بزنند و بقایای یک تمدن از بین رفته با نام ماچو کیلا را پیدا کنند تا دریابند که چه اتفاقی برای مردم آن افتاده است. در این میان، ساخته‌ی استودیو مونی قرار است داستانی از امید، فقدان، جاه‌طلبی و شکست را برای مخاطبان‌اش روایت کند.

سازندگان ‍Lost Ember قصد دارند در فصل پاییز کمپینی را جهت جمع‌آوری سرمایه برای این بازی راه‌اندازی کنند. آن‌ها همچنین تصمیم گرفته‌اند که برای موفقیت بیشتر این کمپین، در ماه‌های پیش رو از راه زمینی به کشورهای مختلف اروپایی سفر کنند.

بازی Lost Ember برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در حال ساخت است و احتمالاً در سال آینده‌ی میلادی به بازار راه پیدا خواهد کرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده