// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸

بازی Nier: Automata برای پی‌سی تایید شد [گیمزکام 2016]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016، استودیو‌های پلاتینوم گیمز و اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی Nier: Automata، اعلام کردند که این بازی برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شود. با زومجی همراه باشید.

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016، دو استودیو ژاپنی پلاتینوم گیمز و اسکوئر انیکس اخبار خوبی حول بازی Nier: Automata را منتشر کردند. اولین خبر که شدیدا خوشحال کننده است، عرضه بازی بر روی رایانه‌های شخصی از طریق استیم است. حال پی‌سی گیمرها نیز می‌توانند در کنار کاربران پلی‌استیشن 4 بی‌صبرانه منتظر عرضه این بازی در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۷ میلادی باشند.

با توجه به موفقیت نسخه قبلی این بازی، امکان دارد Nier: Automata حتی برای نینتندو NX و ایکس‌باکس وان نیز تایید شود. با این حال ناشر ژاپنی این بازی هنوز تصمیمی برای چند پلتفرمه کردن این بازی نداشته و فعلا پلتفرم‌های مورد نظر، رایانه‌شخصی و پلی‌استیشن 4 است. دومین خبر خوشحال کننده در مورد مدت زمان گیم‌پلی بازی است. یُسوکه سایکو، تهیه کننده بازی Nier: Automata، اعلام کرد که این بازی بیش از ۲۵ ساعت برای به اتمام رساندن کامل بازی زمان نیاز دارید. به عبارتی اگر علاوه‌بر مراحل اصلی، مراحل فرعی و جانبی را در نظر بگیریم، مدت زمان گیم‌پلی Nier: Automata بیش از ۲۵ ساعت است.

مراحل فرعی بازی شامل یک سری کوئست‌های طولانی مدت و کوتاه مدت است. کوئست‌هایی نظیر جمع‌آوری یک سری آیتم که کوتاه بوده و یک سری کوئست بلند مدت که حتی برای اتمام رساندن آن‌ها به صورت کامل می‌بایست چند مرحله اصلی بازی را به اتمام برسانید. انجام مرحله‌های فرعی بازی نقشی در پایان اصلی بازی ندارند ولی اگر دوست دارید پایان‌های جانبی Nier: Automata را ببینید، تجربه این بازی به صورت کامل ضروری است.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده