نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

تریلر گیم پلی بازی Mount and Blade 2 [گیمزکام 2016]

استودیو تیل ورلدز در جریان گیمزکام 2016 تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Mount & Blade II: Bannerlord منتشر کرده که نبرد‌های وسیع آن را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

استودیو Tale Worlds در جریان نمایشگاه E3 2016 با انتشار تریلری از بازی Mount & Blade II: Bannerlord، حمله عظیم گروهی از سربازان را به قلعه دشمن نمایش داد و حال در گیمزکام 2016 این استودیو ترکیه‌ای تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده که دفاع گروهی از سربازان از یک قلعه در برابر هجوم دشمن را نشان می‌دهد:

|

اگر نسخه پیشین بازی را تجربه کرده باشید، با مشاهده تریلر بالا قطعا شما هم این نظر را خواهید داشت که تیل ورلدز تلاش زیادی برای بهبود بازی انجام داده است. این بهبود هم در جزییات گرافیکی بازی و هم در گیم‌پلی و هوش مصنوعی آن کاملا مشهود است. همچنین در این نسخه یک سری ویژگی‌های کاملا جدید به بازی اضافه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان چینش سپاه و تجهیزات پیش از آغاز نبرد اشاره کرد و شما می‌توانید قبل از آنکه وارد جنگ شوید، تجهیزاتی مثل منجنیق را در جای مناسب روی دیوار‌های قلعه قرار دهید.

بازی Mount & Blade II: Bannerlord هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و قرار است برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود.


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده