نویسنده: محسن بیگی نیا
// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

تماشا کنید: تاریخ انتشار نسخه آلفای بازی For Honor مشخص شد [گیمزکام 2016]

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) ضمن اعلام تاریخ انتشار آلفای محدود بازی For Honor اطلاعات جدیدی از ویژگی‌های قهرمانان این بازی را منتشر کرد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

یوبیسافت اعلام کرد که آلفای بسته‌ی For Honor در تاریخ ۱۵ سپتامبر عرضه خواهد شد و تا ۱۸ سپتامبر نیز ادامه خواهد داشت (۲۵ تا ۲۸ شهریور). علاقمندان به شرکت در آلفا می‌توانند از طریق وب سایت رسمی بازی ثبت نام کنند. یوبیسافت این خبر را در جریان گیمزکام 2016 و همزمان با رونمایی از جزئیات ۱۲ قهرمان قابل بازی در For Honor اعلام کرد. این قهرمان‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند: شوالیه‌، وایکینگ و سامورایی. بر اساس بیانیه رسانه‌ای «هر یک از این دسته‌ها حاوی چهار جنگجوی واقعاً برگزیده با توانایی تغییر شرایط در میدان جنگ هستند.» یوبیسافت گفته است:

For Honor با حضور وایکینگ‌های وحشی، شوالیه‌های کشنده و سامورایی‌های خونسرد  گیمرها را به جنگی نزدیک و پر از هرج و مرج، خشم، خشونت بی‌رحمانه و خونین خواهد فرستاد. در هر دسته گیمرها قادر خواهند بود قهرمان خودشان را از میان 4 گونه‌ی مختلف قهرمانان انتخاب کنند.

|

در ادامه می‌توانید جزئیات بیشتری از ویژگی‌های هر یک از دسته‌‌های مختلف قهرمانان بازی را مشاهده کنید:

  • ونگاردها (Vanguards) قهرمانانی به خوبی بالانس شده به همراه حملات و توانایی‌های تدافعی خوب و تطبیق پذیری عالی هستند.
  • قاتلین (Assassins) قهرمانانی سریع و کشنده و دوئل کننده‌هایی عالی هستند و حملاتی بسیار خوب دارند.
  • سنگین‌ها (Heavies) مقاوم‌ترین قهرمانان هستند، حملات آنها آهسته اما کشنده هستند. آنها به طور خاص برای دفاع از یک نقطه و از بین بردن دشمنانی هستند که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند.
  • دوگانه‌ها (Hybrids) ترکیبی از جوهره و ویژگی‌های دیگر کلاس‌ها را دارند. آنها شخصیت‌هایی پیشرفته هستند که تاکتیک‌هایی نا‌متعارف را خلق می‌کنند.

یوبیسافت همچنین در خصوص سیستم پیشرفت For Honor نیز صحبت کرده است. به گفته‌ی آنها این سیستم «برای هر قهرمان منحصر به فرد است، در حالی که برخی المان‌ها در حالت‌های گیمر علیه گیمر (PvP) و گیمرها علیه محیط (PvE) به اشتراک گذاشته شده‌اند.» آنها این گونه توضیح داده‌اند:

در پایان هر بازی در بخش آنلاین و هر مأموریت بخش تک نفره، XPهایی به گیمر داده می‌شود که قابلیت‌های مبارزه‌ای جدید و گزینه‌های شخصی سازی جدیدی را آزاد خواهند ساخت. آنها همچنین این شانس را دارند تا قطعات زره و سلاح را در میدان جنگ پیدا (لوت) کنند. آمارهای مخصوص نیز به گیمرها اجازه خواهند داد تا ضمن حفظ عدالت و بالانس در بخش چند نفره، ابزارهایشان را متناسب با نحوه‌ی بازی خودشان تغییر دهند.

در نهایت، یوبیسافت تأیید کرد که نسخه‌ی پی‌سی بازی For Honor توسط استودیوی بلو بایت (Blue Byte)، که اخیراً روی محتوای جانبی Rainbow Six Siege کار کرده بود، ساخته خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده