نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

تصاویر جدیدی از بازی Forza Horizon 3 منتشر شد [گیمزکام 2016]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016، کمپانی مایکروسافت و استودیوی پلی‌گراند گیمز تصاویر جدیدی از بازی Forza Horizon 3 منتشر کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استودیو پلی‌گراند گیمز در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016 که در کلن آلمان در حال برگزاری است، تصاویر جدید و بسیاری زیبایی از بازی Forza Horizon 3 را منتشر کرده است. این در حالی است که این استودیو ویدیوی جدیدی از گیم پلی این بازی را در این نمایشگاه نیز اخیرا در این نمایشگاه متشر کرده بود. تصاویر منتشر شده در ادامه تصاویر و ویدیوی مکان‌هایی است که در نمایش بازی در کنفرانس E3 مایکروسافت دیدیم. با این حال در این تصاویر شاهد حضور ماشین‌های جدیدی هستیم که بدون شک ارزش دیدن آن را دوچندان می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر بسیار زیبا و تماشایی را مشاهده کنید:

بازی Forza Horizon 3 که با همکاری پلی‌گراند گیمز و ترن 10 در حال ساخت است در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پی‌سی‌های داری ویندوز 10 عرضه خواهد شد. این بازی همچنین عضوی از برنامه‌ی Play Anywhere شرکت مایکروسافت است، بدین معنا که شما می‌توانید با خرید نسخه‌ی دیجیتالی، بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی دیگری این بازی را روی هر دو پلتفرم تجربه کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده