// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۶

تاریخ عرضه نسخه دمو PES 2017 اعلام شد [گیمزکام 2016]

امروز در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016، کونامی، ناشر و سازنده بازی PES 2017، تریلری جدید از این بازی منتشر و تاریخ عرضه نسخه دمو آن را اعلام کرد. با زومجی همراه باشید.

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016 که در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود، کونامی، تاریخ انتشار نسخه دمو قابل بازی PES 2017 را اعلام کرد. این دمو قابل بازی در تاریخ ۲ شهریور ماه (۲۳ آگوست میلادی) در آمریکا و در ۴ شهریور ماه (۲۴ آکوست میلادی) در تمامی مناطق اروپا عرضه خواهد شد.

تیم‌های قابل بازی در این نسخه شامل: کورینتیانس پاولیستا، فلامنگو، بوکا جونیورز، ریور پلاته، بارسلونا، اتلتیکو مادرید و آرسنال و دو تیم ملی فرانسه و آلمان می‌شود.

در گذشته خواندیم که کونامی قصد داشت طی نمایشگاه گیمزکام 2016 از یک تیم لایسنس شده دیگر خبر دهد و امروز مشخص شد که بروسیا دورتموند به مدت ۴ سال با کونامی و PES 2017 قرار داد همکاری امضا کرده است. به عبارتی بروسیا دورتموند به صورت کامل در بازی PES 2017 لایسنس شده است. همچنین استادیوم معروف این باشگاه نیز طی یک بروزرسانی پس از عرضه رسمی بازی، در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر نمایشگاه گیمزکام این بازی را تماشا کنید:

| |


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده