نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

تریلر جدید از گیم پلی Resident Evil 7 [گیمزکام 2016]

کمپانی کپکام در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016، تریلر جدیدی از Resident Evil 7 منتشر و جزییات بیشتری از داستان آن ارائه کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی Resident Evil 6 به یک اصلی در جلب رضایت طرفداران قدیمی این سری شکست خورد و آن هم فاصله گرفتن بازی از ریشه‌ها و محو شدن المان ترس در آن بود؛ به گونه‌ای که با یک بازی صرفا تیراندازی روبرو بودیم. به همین دلیل کپکام زمانی که Resident Evil 7 را در جریان کنفرانس سونی در E3 2016 معرفی کرد، تاکید زیادی روی ترسناک‌بودن بازی داشت. حال در جریان گیمزکام 2016، تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده که گیم‌پلی آن را نشان می‌دهد و به‌استناد آن، به نظر می‌رسد که کپکام بتواند در خلق یک تجربه‌ی ترسناک موفق باشد:

|

کپکام خلاصه‌ای از داستان بازی را نیز ارائه کرده که به شرح زیر است:

بازی در یک خانه روستایی نفرین‌شده در منطقه دالوی، لوییزانا جریان دارد. خانواده بِیکِر که متشکل از جک و مارگارت است، در این خانه زندگی می‌کردند. ولی مدت‌های زیادی است که کسی آن‌ها را مشاهده نکرده و خبری از آن‌ها ندارد. آن‌ها کجا می‌توانند باشند؟ جواب این سوال هنوز مشخص نیست ولی یک چیز مشخص است؛ اینکه در این خانه و مزرعه اتفاق بدی در حال رخ دادن است. راستی دختری که در تریلر می‌بینیم کیست؟ مارگارت با اون چه کار دارد؟

بازی رزیدنت ایول ۷ در تاریخ ۵ بهمن برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد و امکان تجربه کامل آن با هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR هم وجود دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده