// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

الکترونیک آرتز از احتمال ساخت ریمستر Mass Effect خبر داد [گیمزکام 2016]

الکترونیک آرتز در جریان گیمزکام 2016، اعلام کرد که ممکن است ریمستر بازی Mass Effect ساخته شود. با زومجی همراه باشید.

یک سال پیش پیتر مور، مدیر عامل الکترونیک آرتز، اعلام کرده بود که EA هیچ علاقه‌ای به ریمستر کردن بازی‌های خود ندارد. وی به این نکته اشاره کرده بود که ریمستر کردن بازی‌ها از نظر آن‌ها اتلاف وقت و نداشتن ایده برای خلق اثری جدید است. حال پس از گذشت یک سال آن‌ها طی نمایشگاه گیمزکام 2016 اعلام کرده‌اند که قصد دارند تا سه گانه Mass Effect را بازسازی کنند:

پاتریک سادرلند، معاون اجرایی الکترونیک آرتز، طی مصاحبه خود با گیم اینفورمر در نمایشگاه گیمزکام 2016 در این باره می‌گوید:

ایده‌ها و اهداف‌امان نسبت به سال گذشته تغییر کرده است. زیرا طی بازخورد‌های کاربران آن‌ها به ریمستر بازی‌ها نیاز دارند. در گذشته این نیاز از سوی هواداران کمتر بود ولی حال شواهد و مدارکی وجود دارند که اشتیاق آن‌ها به ریمستر شدن بازی‌ها را نشان می‌دهد. متاسفانه امروز نمی‌توانم اخبار بیشتری حول این موضوع را بازگو کنم و ابتدا باید ببینید تا استودیوهای همکار ما نظیر اکتیویژن، سازنده بازی Call of Duty، و سایر استودیوها چه نظری دارند. ما ابتدا قصد داریم تا همه جوانب را در نظر بگیریم. اگر قرار است کاری را انجام دهیم، بهتر است آن را با دقت بالا و بدون نقض انجام دهیم. این که مخاطبین پس از گذشت چند سال از بازی مورد علاقه خود باز با تجربه آن حس تازگی به آن‌ها دست داده و از نظر جلوه‌های بصری و سایر ویژگی‌ها پیشرفت را حس کنند.

از آنجایی که بازی Mass Effect: Andromeda در لایو استریم الکترونیک‌ آرتز در Gamescom 2016 حضور نداشت باید منتظر بمانیم در آینده‌ای نه چندان دور، یک ویدیو از گیم پلی آن منتشر شود. همچنین پاتریک سادرلند در ادامه حرف‌هایش به این نکته اشاره کرد که وی بدلیل اینکه بتازگی از مسافرت برگشته وقت نکرده است تا دمو قابل بازی Andromeda را کامل بازی کند ولی، طی همین چند دقیقه از بازی راضی بوده و قول داده این بازی می‌تواند به خوبی تجربیات نسخه قبلی را در اختیار مخاطبین خود قرار دهد.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده