نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

ویدیو جدید گیم پلی بخش چندنفره Battelfield 1 [گیمزکام 2016]

در جریان گیمزکام 2016 ویدیوی جدیدی از بخش چندنفره Battlefield 1 منتشر شد که در آن می‌توانیم مکانیزم استفاده از اسب را در بازی تماشا کنیم. با زومجی همراه باشید.

بدون شک Battlefield 1 یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های امسال است که علاقه‌مندان بازی‌های تیراندازی اول‌شخص بی‌صبرانه منتظر عرضه آن هستند. کمپانی الکترونیک آرتز دیشب و در جریان نشست خبری خود در گیمزکام 2016، یک استریم زنده طولانی از گیم‌پلی بخش‌های مختلف این بازی پخش کرد که در آن‌ها شاهد مکانیزم‌های جالب بازی هستیم. یکی از مواردی که برای اولین‌بار در سری بتلفیلد شاهدش هستیم، امکان استفاده از اسب در بازی است. Battlefield 1 در دوران جنگ جهانی اول جریان دارد و در آن زمان از اسب به عنوان یک وسیله برای حرکت سریع در میدان‌های نبرد استفاده می‌شد و به همین دلیل هم استودیو دایس، سازنده بازی، هم تصمیم گرفته این مورد را به بازی اضافه کند.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از گیم‌پلی بازی تماشا کنید که بیشتر مکانیزم استفاده از اسب را نشان می‌دهد:

|

استودیو دایس همچنین دیروز چگونگی استفاده از اسب‌ها در بازی را نیز شرح داد. نسخه بتای عمومی بازی Battlefield 1 از روز ۱۰ شهریور در دسترس خواهد بود و نسخه نهایی بازی هم ۳۰ مهر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده