نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱

شخصیت جدید بازی Injustice 2 امروز معرفی می‌شود [گیمزکام 2016]

توییتر رسمی بازی Injustice 2 اعلام کرد که امروز و در جریان گیمزکام 2016، شخصیت جدید این بازی معرفی خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بازی Injustice: Gods Among در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی برادران وارنر و با محوریت شخصیت‌های دنیای DC عرضه شد. این بازی ساخته استودیو ندررلم بود که به دلیل ساخت سری بازی‌های Mortal Kombat شهرت بالایی دارد. پس از موفقیت‌هایی که Injustice کسب کرد، Warner Bros چندی پیش رسما نسخه دوم آن را هم با نام Injustice 2 معرفی کرد که قرار است در سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

در زمان معرفی بازی، حضور شخصیت‌هایی مثل بتمن، سوپرمن، آکوامن و سوپرگیرل در آن تایید شد و در جریان کامیک کان 2016 هم سازندگان اعلام کردند که شخصیت‌های واندر وومن و سوسک آبی نیز در بازی حاضر خواهند بود. حال استودیو ندررلم در آستانه آغاز رسمی نمایشگاه Gamescom 2016، تصویری منتشر و طی توییتی اعلام کرده که در این نمایشگاه شاهد معرفی شخصیت‌های جدید بازی خواهیم بود. در ادامه می‌توانید تصویر مذکور را مشاهده کنید:

Injustice 2

برای افرادی که خیلی با کمیک‌های دی‌سی آشنا نیستند، تصویر بالا معنی خاصی ندارد. ولی به‌استناد این عکس، احتمالا شاهد رونمایی از شخصیت هارلی کویین برای بازی خواهیم بود؛ چرا که این شخصیت یک کفتار را به عنوان حیوان خانگی نگه‌داری می‌کند و در تصویر بالا هم شاهد یک کفتار هستیم. به‌علاوه هارلی کویین یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای DC است و قطعا حضور وی در بازی افراد زیادی را خوشحال خواهد کرد. همچنین ممکن است کفتاری که در تصویری می‌بینیم هم در کنار هارلی کویین حضور داشته باشد.

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که در تصویر بالا، سازندگان از واژه جمع رونمایی‌ها (Revelas) استفاده کرده‌اند و ممکن است علاوه بر شخصیت جدید، شاهد معرفی زمین‌‌های مبارزه یا محتوای دیگر هم باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده