// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۱

زاریا، شخصیت مونث بازی Overwatch به Heroes of the Storm می آید [گیمزکام 2016]

کمپانی بلیزارد در جریان استریم زنده خود در نمایشگاه گیمزکام 2016 رسما از محتوای جدید بازی Heroes of the Storm شامل قهرمان‌های جدید و همچنین نقشه‌هایی با حال و هوای بازی Starcraft رونمایی کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بلیزارد نمایشگاه گیمزکام 2016 را با رونمایی از محتوای جدید برای بازی Heroes of the Storm آغاز کرد. طبق گفته‌ی بلیزارد جدیدترین محتوای بازی Heroes of the Storm شامل دو نقشه با اقتباس از استارکرفت (Starcraft) شامل Braxis Holdout با ویژگی نبرد ترن و زرگ‌ها و Warhead Junction با ویژگی‌های هسته‌ای می‌شود.

علاوه بر این، بلیزارد دو قهرمان جدید را برای این بازی MOBA تائید کرده است. بر این اساس، آلراک (Alarak)، از کلاس اساسین و با توانی مبارزه نزدیک از بازی Starcraft و زاریا (Zarya) از کلاس جنگ‌جو با توانایی مبارزه دوربرد از بازی Overwatch وارد دنیای Heroes of the Storm می‌شوند. شخصیت زاریا بعد از Rexxar دومین قهرمان دوربرد بازی Heroes of the Storms‌ به حساب می‌آید.

به صورت خلاصه محتوای جدید بازی Heroes of The Storm به شرح زیر است:

  • دو قهرمان جدید با نام‌های آلراک و زاریا
  • اسکین‌های جدید با نام‌های: Herald of N'Zoth Alarak ،Raider Rexxar ،Queen of Ghosts Kerrigan و The Butcherlisk
  • Mount های جدید با نام‌های:‌ Ghost Speeder ،Obsidian Cyber Wolf

بلیزارد همچنین از باندل ویژه‌ای با نام Machines of War رونمایی کرده‌ است که شامل تمامی محتوای اعلام شده در بالا به غیر از شخصیت زاریا می‌شود. بازیکنان در صورت خریداری باندل مورد نظر قادر هستند تا دسترسی سریعتری نسبت به سایر بازیکنان به محتوای جدید Heroes of the Storm با حال و هوای Starcraft داشته باشند.

| |


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده