نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۲

تریلر حالت Ultimate Team بازی فیفا 17 [گیمزکام 2016]

الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در گیمزکام 2016 ویدیویی را منتشر کرده که حالت Ultimate Team بازی FIFA 17 را به تصویر می‌کشد. با زومجی همراه باشید.

در نمایشگاه گیمزکام 2016 کمپانی الکترونیک آرتز ویدیویی را با محوریت حالت Ultimate Team (به‌اختصار FUT) در بازی فیفا 17، منتشر کرده است. امسال این حالت بازی میزبان یک بخش جدید به نام FUT Champions است؛ ضمن اینکه چالش‌هایی هم به قسمت ایجاد گروه آن اضافه شده است:

|  |

بخش FUT Champions مسابقاتی حذفی و روزانه را در خودش جای داده که پیروز شدن در آن‌ها با دریافت جایزه‌های درون بازی همراه خواهد بود. شرکت‌کنندگان Champions همچنین می‌توانند شانس‌شان را برای شرکت در لیگ‌های پایان هفته (Weekend League) امتحان کنند. در این میان، یک جدول رده‌بندی ماهانه هم در کار خواهد بود و بازیکنانی که در جایگاه‌های بالای آن قرار بگیرند، می‌توانند به سری مسابقات FUT Championship راه پیدا کنند و بخت‌شان را برای دریافت جایزه‌ای ۱.۳ میلیون دلاری محک بزنند. همچنین ۳۲ بازیکن برتر Ultimate Team در دنیا، در مسابقات Ultimate Team Championship شرکت داده خواهند شد. در کل به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز قصد دارد تا حالت Ultimate Team فیفا را به‌طور جدی به حوزه‌ی eSports وارد کند.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده