نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۰

پوشش زنده زومجی از کنفرانس‌های بلیزارد و الکترونیک آرتز در گیمزکام 2016

کنفرانس‌های خبری نمایشگاه گیمزکام 2016 امشب به وقت تهران برگزار خواهند شد. کنفرانس بلیزارد ساعت ۲۱ و کنفرانس الکترونیک آرتز، ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه آغاز خواهند شد. زومجی هر دو این کنفرانس‌ها را به صورت زنده پوشش خواهد داد. 

بالاخره موعد بخش هیجان‌انگیز نمایشگاه‌های مربوط به بازی‌های ویدیویی یعنی کنفرلنس ویدیویی کمپانی‌های مختلف فرا رسید. اگرچه گیمزکام امسال در این زمینه خیلی پر رونق نبوده و خبری از کنفرانس مطبوعاتی دو غول بزرگ بازی یعنی سونی و مایکروسافت نیست. 

با این حال، گیمزکام ۲۰۱۶ دو کنفرانس خبری خواهد داشت که هر دو آن‌ها امشب به وقت تهران برگزار خواهند شد. کنفرانس اول مربوط به شرکت بلیزارد خواهد بود که ساعت ۲۱ آعاز می‌شود. 

یکی از شایعاتی که چندی است مطرح شده، رونمایی از بازی Starcraft HDَ، نسخه بازسازی شده قسمت اول این سری است که احتمالا امشب شاهد آن خواهیم بود. همچنین احتمال معرفی محتویات جانبی برای بازی‌های محبوب این شرکت مانند Heart of The Stone، Overwatch یا Heartstone هم وجود دارد. 

کنفرانس دوم امشب را الکترونیک آرتز ساعت ۲۱:۴۵ برگزار خواهد کرد. چیزی که مشخص است، بخش بسیار بزرگی از کنفرانس خبری این کمپانی مربوط به بازی FIFA 17 و Battlefield 1 خواهد بود و نمایش‌های زیادی از این دو بازی مورد انتظار شاهد خواهیم بود.

زومجی مانند سال‌های گذشته به پوشش زنده این مراسم خواهد پرداخت. امشب زومجی را دنبال کنید تا در جریان لایو بلاگ زنده، تصاویر محل برگزاری و اخبار و تریلرهای این کنفرانس‌ها قرار بگیرید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده