// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹

بهترین بازی های شمشیری اندروید

در این مقاله می‌خواهیم نگاهی کوتاه به بهترین بازی های شمشیری اندروید بیاندازیم که می‌توانند علاقه‌مندان این دسته از بازی‌ها را به‌راحتی سرگرم کنند.

بهترین بازی های شمشیری اندروید که همین الان می‌توانیم دانلود کنیم؟‌

شاید کمی اغراق آمیز باشد ولی نابودی دشمنان در بازی‌های ویدیویی به وسیله ابزاری مانند شمشیر لذت بیشتری را به مخاطب منتقل می‌کنند. به‌عنوان مثال بازی‌هایی مانند Dead Island وحتی سری خاطره‌انگیز Dead Rising انواع مختلفی از سلاح‌های گرم را در اختیار بازیکن قرار می‌دهند ولی با این وجود بازیکنان تمایل دارند به وسیله ابزارهایی مانند شمشیر دشنمنان خود را نابود کند، مگر اینکه در شرایط بحرانی قرار گیرند. البته بازی‌های شمشیری شاخصی مانند Prince of Persia، God of war، سری Dark Souls و Final Fantasy وجود دارند که هرکدام از آن‌ها بازیکنان وارد یک روایت منحصربه‌فرد می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم تا معرفی به بهترین بازی‌های شمشیری اندروید بیاندازیم که برخی از آن‌ها بازیکنان وارد یک ماجرای حماسی با پس زمینه انتقام جویی می‌کند و برخی دیگر مانند The Swords of Ditto یک ماجراجویی فانتزی را روایت می‌کند. با ادامه مقاله همراه زومجی باشید.


بهترین بازی های شمشیری اندروید

بازی شمشیری اندروید FIE Swordplay

۱۵- بازی FIE Swordplay

  • استودیو: FIE
  • مناسب سنین: +۳
  • سبک: ورزشی
  • قیمت: رایگان

مسابقات شمشیر زنی یکی از ورزش‌های مبارزه‌ای است که دنبال کنندگان خاص خود را دارد و همانند سری Fifa یک بازی ویدویی مخصوص به خود تحت عنوان FIE Swordplay دارد. در این بازی، بازیکن در نقش یک شمشیرزن تازه وارد قرار می‌گیرند که باید با شرکت در رویدادهای مختلف خود را تبدیل به یک بازیکن حرفه‌ای کند. نکته مهم و جذاب بازی واقعی بودن فنون و قوانین حاکم برآن است که بازی را تا حد زیادی جذاب‌تر می‌کند. گیم‌پلی بازی به هیچ عنوان پیچیده نیست و با چند مسابقه به‌طور کامل برآن مسلط می‌شوید. در طول بازی با برنده شدن در مسابقات مختلف امتیازهایی را دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن می‌توانید آیتم‌های مختلف را خریداری و به‌طورکلی شخصیت بازی را شخصی‌سازی کنید. بازی FIE Swordplay یک حالت آنلاین نیز دارد که با ورود به آن می‌توانید با دوستان خود یا سایر افراد آنلاین به رقابت بپردازید.

دانلود بازی FIE Swordplay

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی شمشیری اندروید Glory Ages – Samurais

۱۴- بازی Glory Ages Samurais

  • استودیو: NoTriple-A Games
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: اکشن
  • قیمت: رایگان

اگر می‌خواهید در نقش یک سامورایی به نبرد خلافکاران بروید و آن‌ها را با فنون مختلف از بین ببرید، بازی Glory Ages Samurais یکی از بهترین بازی‌های سامورایی اندروید است که می‌توانید تجربه کنید. بازی با فضاسازی چشم‌نواز و جذاب خود بازیکنان را هربار در دل محیط‌های متفاوت قرار می‌دهد. علاوه‌بر برآن شرایط آب و هوای مختلفی که گاها پیش می‌آید تاثیر آن را دو چندان می‌کند. در طول بازی دشمنان به‌صورت گروهی و هماهنگ حمله می‌کنند که باید با برنامه‌ریزی درست آن‌ها را از بین ببرید که در غیر این صورت کار برای بازیکن بسیار دشوار می‌شود. برای اینکه بتوانید شخصیت و سلاح‌های خود را ارتقاء دهید باید با نابودی دشمنان و مأموریت‌های مختلف امتیازهای لازم را به‌دست بیاورید. در مجموع ساخته استودیوی NoTriple-A Games یک اثر اکشن وماجراجویی جذاب است که می‌تواند به‌راحتی مخاطبان خود را سرگرم کند.

دانلود بازی Glory Ages Samurais

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Genshin Impact

۱۳- بازی Genshin Impact

  • استودیو: miHoYo
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

بازی Genshin Impact بدون تردید یکی از موفق‌ترین بازی‌های نقش آفرینی چند سال اخیر است که به‌لطف رایگان و همچنین مولتی‌پلفترم بودن حتی برای اندروید و آیفون، حسابی مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت. در ابتدای بازی شما باید از بین دو کاراکتر موجود یکی را برای ادامه‌ی بازی انتخاب کنید که هر یک از آن‌ها نیز گیم‌پلی مخصوص به خود را دارند. در طی بازی باید با گشت‌وگذار در محیط‌های بازی، مأموریت‌های مختلف را انجام داده و با شخصیت‌های جدید داستان بازی را ادامه دهید. بازیکنان در محیط Genshin Impact تنها نخواهند بود و دشمنان مختلفی سعی در نابوی بازیکنان دارند. یکی دیگر از موارد خوب بازی تجربه Genshin Impact با دوستان خود به‌صورت کراس‌پلی است که لذت بازی را دو چندان می‌کند. در مجموع اگر می‌خواهید یک تجربه هیجان انگیز را درکنار دوستان خود حتی به‌صورت کراس‌پلی را تجربه کنید، قطعا ساخته miHoYo گزیه ایده‌آلی است.

دانلود بازی Genshin Impact

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی Dead Cells روگ لایت

۱۲- بازی Dead Cells

  • استودیو: Motion Twin
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: ۹ دلار

Dead Cells را می‌توان را جزو بهترین بازی‌های مستقل چند سال اخیر عنوان کرد که با گیم‌پلی درگیر کننده خود، توانسته بازیکنان زیادی را جذب خود کند. بازی روایت معینی را تعریف نمی‌کند و بازیکن با خواندن نوشته‌هایی که در گوشه و کنار محیط بازی قرار دارد به داستان بازی پی می‌برد. زنده ماندن یکی از سخت‌ترین موردهایی است که در این بازی تجربه می‌کنید؛ درواقع با اگر در قسمتی از اشتباهی را انجام دهید و کشته شوید تمام دستاور به‌دست آمده از بین می‌رود و باید همه چیز را از ابتدا آغاز کنید. البته به‌لطف سیستمی که بازی دارد بازی با تنوع محیط خاصی پس از هربار مردن آغاز می‌شود که از تکراری شدن روند بازی جلوگیری کند. در مجموع بازی Dead Cells یک تجربه‌ کم‌نظیر موبایلی است و اگر می‌خواهید خود را در یک بازی نقش‌ آفرینی به چالش بکشید ساخته استودیوی Motion Twin را حتما تجربه کنید.

دانلود بازی Dead Cells

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید SAO Integral Factor

۱۱- بازی SAO Integral Factor

  • استودیو: BNE Entertainment
  • مناسب سنین: +۱۰
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

بازی نقش آفرینی SAO Integral Factor بازیکنان را در نقش گروهی از قهرمانانی قرار می‌دهد که باید با کمک یکدیگر سرزمین Aincrad را که توسط دشمنان مختلفی رو به‌ نابودی است، نجات دهند. یکی از نکات جالب بازی، سیستمی است که می‌توانید شخصیت بازی را توسعه دهید درواقع در طول بازی گاهی انتخاب‌هایی وجود دارد که می‌تواند بر روند روایت بازی و حتی خود شخصیت تأثیرگذار باشد. گیم‌پلی بازی به‌صورت سوم شخص است و بازیکن می‌تواند در مکان‌های مختلف ماجراجویی کنید که البته با دشمنان مختلف با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوید. بازی مأموریت‌های فرعی نیز دارد که هریک از آن‌ها چالش‌هایی را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین با امتیازهای خود می‌توانید شخصیت بازی ارتقاء دهید و همینطور آیتم‌های مختلفی را خریداری کنید.

دانلود بازی SAO Integral Factor

دانلود گوگل پلی Google Play


Shadow Blade Zero بازی شمشیری اندروید

۱۰- بازی Shadow Blade: Reload

  • استودیو: Dead Mage
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: اکشن
  • قیمت: ۵ دلار

Shadow Blade: Reload یکی از بهترین بازی‌های ایرانی ساخته شده تا به امروز است. بازی روایتگر نینجایی به کورو که طی یک اتفاق شاهد هجوم سایر قبایل به سرزمین خود است و با اتفاقی که در پی حمله رخ می‌دهد، بازیکنان وارد یک ماجرواجویی جذاب می‌کند. نکته جالب در مورد روایت بازی این است که داستان به شکل کمیک بیان می‌شود که در نوع خود جذاب است. Shadow Blade: Reload از یک گیم‌پلی جذاب و سریع برخوردار است که در طول مراحل زیادی که دارد به خوبی بازیکنان را سرگرم می‌کند. بازیکنان در طول هر مرحله باید با نابودی دشمنان، پرش دوتایی از روی سکو‌ها و همینطور جمع آوری گوی‌های مختلف آن مرحله را به پایان برسانند. طراحی خوب محیط بازی درکنار استفاده موسیقی با تم شرقی، حس و حال متفاوتی را بازیکنان منتقل می‌کند.اگر می‌خواهید یک تجربه اکشن و پرهیجان را از یک تیم ایرانی را داشته باشید، ساخته استودیوی Dead Mage (فن افزار) گزینه جذابی می‌تواند باشد.

دانلود بازی Shadow Blade: Reload

دانلود گوگل پلی Google Play


 بازی شمشیری اندروید Final Fantasy XV Pocket Edition

۹- بازی Final Fantasy XV Pocket Edition

  • استودیو: Square Enix
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

بازی Final Fantasy XV : Pocket Edition درواقع نسخه کوچک شده بازی Final Fantasy XV است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. بازی Final Fantasy XV داستان تاریک و غمناکی را تعریف می‌کند و از آنجایی که طراحی شخصیت‌های نسخه Pocket Edition متفاوت و گاهی بامزه هستند به نوبه خود محتوای بازی را متفاوت می‌کند. همان‌طور که اشاره شد بازی دقیقا همانند نسخه اصلی است اما برخی از مراحل با کمی تفاوت روبه‌رو شدن اما روند اصلی داستان بازی را تغییر نمی‌دهند. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و طی هر مرحله با نمایان شدن نشان‌گر در پایین صفحه باید مشخص کنید که کاراکتر شما به کدام سمت حرکت کند. در صحنه‌های مبارزاتی نیز با با کلیک روی دشمن کاراکتر شما به سمت آن حمله و آن را نابود می‌کند. گاهی نیز باید در صحنه‌های مبارزه با دکمه‌هایی ضربات دشمن را جاخالی دهید.

دانلود بازی Final Fantasy XV Pocket Edition

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی شمشیری اندروید Iron Blade: Medieval Legends

۸- بازی Iron Blade: Medieval Legends

  • استودیو: Gameloft
  • مناسب سنین: +۱۷
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

گیم‌لافت یکی از شناخته‌ شده‌ترین استودیوهای بازی‌سازی موبایل است که هربار با یک بازی جدید بازیکنان این پلتفرم را شگفت زده می‌کند. داستان بازی در رابطه با سرزمینی است که توسط نیروهای شیطانی احاطه شده است و باید با قهرمانی که در اختیار دارید آن موجودات را از بین ببرید. گیم‌پلی بازی در نوع خود جالب و متفاوت است. درواقع با وجود اینکه بازی از نمای سوم شخص جریان دارد ولی بازیکنان نمی‌توانند شخصیت بازی را به حرکت دربیاورد و صرفا باید با دکمه‌های معین شده ضرباتی را به دشمنان وارد یا با دکمه کنند. در طول بازی مراحل بازی امتیازهایی را به‌دست خواهید آورد که به وسیله آن‌ها می‌توانید قهرمان خود را از نقطه نظرهای مختلف ارتقاء دهید. در مجموع ساخته استودیوی گیم‌لافت یک اثر نقش آفرینی متفاوت است که اگر به گیم‌پلی آن علاقه‌مند شوید، احتمالا تا مدت‌ها به تجربه این بازی بپردازید.

دانلود بازی Iron Blade: Medieval Legends

دانلود گوگل پلی Google Play


 بازی شمشیری اندروید The Swords of Ditto

۷- بازی The Swords of Ditto

  • استودیو: Onebitbeyond
  • مناسب سنین: +۱۰
  • سبک: کژوال
  • قیمت: ۶ دلار

Mormo نام یک دشمن شیطانی است که در حال تسخیر سرزمین‌ها است و قصد این را دارد که برکل دنیا سلطه پیدا کند. حال بازیکنان در نقش قهرمانانی قرار می‌گیرند که قصد دارند با به‌دست آوردن شمشیر افسانه‌ای Ditto این دشمن شیطانی را نابود کنند. طراحی بازی به‌شدت چشم‌نواز و جذاب کار شده است که این موضوع با موسیقی خوبی که بروی صحنه‌های مختلف قرار می‌گیرد این لذت را دو چندان می‌کند. گیم‌پلی بازی با مکانیزم ساده‌ای پیداسازی شده است و همچنین بازیکنان می‌توانند به‌صورت شخصی‌سازی شده دکمه‌های بازی را در جای دلخواه قرار دهند. در طول بازی باید از میان محیط‌های مختلف که هریک حال و هوای مخصوص خود را دارند، عبور کنید. البته که با دشمنانی که در بین راه وجود دارد، چالش‌های برای بازیکنان ایجاد می‌کنند. باس‌فایت‌ها یکی دیگر از چالش‌هایی است که بازیکنان با آن روبه‌رو می‌شوند. هریک از این باس‌فایت‌ها چالش خاص خود را دارد که بازیکنان استراتژی مناسبی را برای ضربه زدن به آن‌ها پیدا کنند.

دانلود بازی The Swords of Ditto

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی شمشیری اندروید Swordman: Reforged

۶- بازی Swordman: Reforged

  • استودیو: GMS
  • مناسب سنین: +۱۰
  • سبک: اکشن
  • قیمت: رایگان

داستان بازی Swordman: Reforged از جایی آغاز می‌شود که گروهی از قهرمانان که هرساله و در فصل شکار به سرزمین خاصی می‌رفتند، متوجه می‌شوند که آن سرزمین دچار یک طلسم خاص شده است. درواقع این طلسم باعث شده است که موجودات بی‌جان به موجوداتی خطرناکی که می‌تواند هرچیز را نابود کنند، تبدیل شده‌اند. حال بازیکنان باید راهی را برای نابودی آن طلسم پیدا کنند. دشمنان بازی تنوع خوبی دارند و هریک از آن‌ها نیز چالش‌هایی را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهند. با پیشروی در طول بازی و کسب امتیازهای مختلف می‌توانید قهرمان خود را ارتقاء دهید که تاثیر مستقیمی روی گیم‌پلی بازی می‌گذارد. همچنین در طول بازی می‌توانید از قهرمانان دیگر برای ادامه بازی استفاده کنید که هریک از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. در مجموع ساخته استودیوی GMS یک بازی ماجراجویی جذاب است که می‌تواند برای ساعتی بازیکنان را سرگرم دنیای خود کند.

دانلود بازی Swordman: Reforged

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی شمشیری اندروید Animus - Stand Alone

۵- بازی Animus - Stand Alone

  • استودیو: Tenbirds
  • مناسب سنین: +۱۷
  • سبک: اکشن
  • قیمت: ۳ دلار

Animus - Stand Alone یک بازی نقش آفرینی دشوار است که در آن باید به مبارزه با دشمنان و باس‌فایت‌هایی که به هیچ عنوان نابودی آن‌ها آسان نیست، بپردازید. بازی، بازیکنان را در نقش یک جنگجو قرار می‌دهد که باید با دشمنانی که قصد نابودی دنیا را دارند، مبارزه کنند. در طول بازی علاوه‌بر دشمنان مختلفی که هرکدام به‌نوعی می‌توانند دردسرساز باشند باید با باس‌فایت‌های غول‌آسایی مبارزه کنید که هرکدام چالش‌های خاص خود را دارند. بازی شامل سه درجه سخت مختلف در چهار محیط متنوع و ۲۴ مأموریت اصلی است. همچین هریک از درجه سخت‌های بازی پایان مختلفی را برای بازیکنان به وجود می‌آورد که ارزش تکرار آن را بالا می‌برد. اتمسفر بازی به‌شدت یادآور سری بازی دارک سولز است و اگر شما نیز از علاقه‌مندان این بازی هستید، قطعا از تجربه Animus - Stand Alone لذت خواهید برد.

دانلود بازی Animus - Stand Alone

دانلود گوگل پلی Google Play


 بازی شمشیری اندروید Ronin: The Last Samurai

۴- بازی Ronin: The Last Samurai

  • استودیو: Dreamotion
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

Ronin: The Last Samurai بازیکنان را وارد یک ماجراجویی با پس زمینه انتقام جویی می‌برد. بازی روایتگر یک سامورایی است که شاهد کشته شدن افراد خود توسط گروهی از دشمنان است. حال باید در نقش این سامورایی به دل قلمرو دشمن رفته و آن‌ها از بین ببرید؛ التبه کار آسانی را در پیش نخواهید داشت. بازی به‌صورت دو بعدی و گیم‌پلی آن شامل حرکت در گوشه کنار محیط، اجرای فنون رزمی مختلف، استفاده از قدرت‌های ویژه و چند مورد دیگر خلاصه می‌شود که پس از مدتی کوتاه همه آن‌ها را متوجه می‌شوید. بازی شامل دشمنان متنوع است که در هرمرحله که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید باید از یک روش متفاوت برای نابودی آن‌ها استفاده کنید. همچنین بازی شامل باس‌فایت‌هایی است که هرازگاهی با آن‌ها ملاقات می‌کنید که برخی از آن‌ها حسابی می‌تواند چالش برانگیز باشند. گرافیک و طراحی هنری چشم‌نواز بازی به‌شدت به جذب مخاطب کمک می‌کند. ساخته استودیوی Dreamotion یک بازی ماجراجویی جذاب با گیم‌پلی هیجان انگیز است که می‌تواند هرنوع مخاطبی را سرگرم دنیای خود کند.

دانلود بازی Ronin: The Last Samurai

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی شمشیری اندروید Pascal's Wager

۳- بازی Pascal's Wager

  • استودیو: TipsWorks
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: ۴ دلار

اگر به‌دنبال تجربه یک بازی مشابه سری Dark Souls در موبایل اندروید خود هستید، بازی Pascal's Wager دقیقا همان موردی است که باید تجربه کنید. داستان بازی از آن‌جایی آغاز می‌شود که طی یک اتفاق خورشید به اعماق اقیانوس می‌رود و همه جا را تاریکی و مه فرا می‌گیرد. حال بازیکنان باید در در نقش Terrance، شخصیت اصلی داستان به دل یک ماجراجویی رفته و علاوه‌بر نابودی دشمنان پی به اصل ماجرا ببرید. همان‌طور که اشاره شد گیم‌پلی بسیار دشوار است و هربار که با دشمنانی روبه‌رو می‌شوید حسابی در ضربه زدن آن‌ها دقت داشته باشید، درواقع با کوچک‌ترین اشتباه،، ممکن است همه چیز را از دست بدهید. بازی یک سیستم انتخاب دیالوگ نیز دارد که می‌توانید در حین گفت‌وگو با سایر شخصیت‌ها داستان بازی را پیش ببرید.

دانلود بازی Pascal's Wager

دانلود گوگل پلی Google Play


 بازی شمشیری اندروید Shadow of Death

۲- بازی Shadow of Death

  • استودیو: Bravestars Games
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: اکشن
  • قیمت: رایگان

بازی Shadow of Death بازیکنان در نقش را یک جنگجو به نام مکس قرار می‌دهد که قرار است وارد یک ماجراجویی که پراز دشمنان و باس‌فایت‌های مختلف است، شود. ساخته استودیو Bravestars Games یک اثر دو بعدی است و تیم سازنده به خوبی توانسته است فضا‌سازی خوبی را در آن پیدا کند و به‌لطف افکت‌های صوتی و بصیری بسیار خوب بازی چشم‌نواز کرده است. گیم‌پلی بازی مانند اکثر بازی دو بعدی اندروید خلاصه می‌شود به دو بخش که با سمت چپ باید شخصیت بازی را کنترل کنید و سمت دیگر فنون مختلف را پیدا کنید. با جمع آوری امتیاز در طول مراحل بازی می‌توانید شخصیت بازی را ارتقاء و شخصی‌سازی کنید. همچنین با همان امتیازها می‌توانید سلاح‌های خود را تقویت کنید که عملکرد بهتری را در طول بازی داشته باشید.

دانلود بازی Shadow of Death

دانلود گوگل پلی Google Play


 بازی شمشیری اندروید Blade Warrior

۱- بازی Blade Warrior

  • استودیو: Image Works
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

در آخر به سراغ بازی نقش آفرینی Blade Warrior می‌رویم که در آن باید به هرشکلی مأموریت‌های خاص شده را به اتمام برسانید. بازی روند داستان گویی خاص ندارد و درواقع باید از همان ابتدا به سراغ شخصیت‌ها مختلف رفته و مأموریت‌هایی را که از شما می‌خواهند را به سرانجام برسانید. این مأموریت‌ها به دو بخش مأموریت‌های اصلی و فرقی تقسیم می‌شوند که هریک از آن‌ها شکل و شمایل خاص خود را دارند که به ایجاد تنوع در طول بازی کمک می‌کنند. بازیکنان در ابتدا می‌توانند از بین ۳ کلاس Warrior ،Wizzard و Assassin یکی را برای شروع بازی انتخاب کنند که هریک از آن‌ها سلاح و نحوه گیم‌پلی خود را دارند. البته اگر در طول بازی می‌توانید کلاس بازی را تغییر دهید. همانند دیگر بازی‌های نقش آفرینی با جمع آوری آیتم‌ها و امتیازهای مختلف می‌توانید شخصیت بازی را ارتقاء دهید که در ادامه بازی بتوانید عملکرد بهتری را داشته باشید.

دانلود بازی Blade Warrior

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بهترین بازی های شمشیری اندروید کدام ها هستند؟‌

بازی های هک ان اسلش زیادی با تمرکز روی مبارزه‌های شمشیر و تبر برای اندروید منتشر شده‌اند. از جمله محبوب‌ترین بازی های شمشیری می‌توانیم به Blade Warrior، بازی Ronin: The Last Samurai و گنشین ایمپکت و بازی ایرانی شمشیر تاریکی اشاره کنیم.

بازی شمشیری جدید کدام را دانلود کنیم؟

بازی های شمشیری جدید لزوما خوب نیستند. به همین دلیل همه آن‌ها را در فهرست قرار ندادیم. اگر صرفا بازی جدید می‌خواهید می‌توانید The Legend of Neverland و Stormblade را جدای از فهرست بالا تجربه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده