// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۹

معرفی بازی موبایل Nations of Darkness | سرزمین تاریکی

در این مقاله از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل به سراغ بازی Nations of Darkness رفته‌ایم که باید در آن به مدیریت سرزمین خود بپردازید.

بازی‌های استراتژی همیشه یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی‌هایی ویدیویی بوده است و هیچ زمانی باعث نشده است که طرفدان آن کم شوند. با پیشرفت تکنولوژی و عرضه موبایل‌های هوشمند بازی‌های استراتژی نیز مسیر متفاوت‌تری پیدا کردنند که باعث شد بازیکنان بیشتری به سمت این دسته از بازی‌ها بروند. بازی Clash of Clans بدون تردید یکی از بهترین و محبو‌ب‌ترین بازی‌های استراتژی اندروید است که با اینکه بیش از یک دهه از انتشار آن می‌گذرد هنوز بازیکنان زیاد مشغول به تجربه آن هستند.

در حال حاضر بازی‌های استراتژی بسیار زیادی برای اندروید وجود دارد که هریک سبک و سیاق و روایت خاص خود را دارند و می‌توانند تا مدت‌ها بازیکنان سرگرم دنیا خود کنند. در این مقاله به معرفی یکی از جدیدترین این بازی‌ها یعنی Nations of Darkness می‌پردازیم که علاوه‌بر مدیریت قلمروی خود باید با موجودات و دشمنانی مختلفی مبارزه کنید. در ادامه با معرفی بازی Nations of Darkness همراه زومجی باشید.


بازی Nations of Darkness

بعضی از این مناطق پس از اینک آن را به‌دست آورده‌اید قابل استفاده نیستند و باید با ورود به ساختمان‌های آن دشمنان و موجودات مختلفی که در آن هستند را نابود کنید تا بتوانید آن منطقه را به‌طور کامل به‌دست بیاورید

پس از اجرای بازی و منتظر بودن برای دانلود بعضی از دیتاها باید یکی از سه قهرمانی که هریک ویژگی خاصی دارند، یکی را برای ادامه بازی انتخاب کنید. پس از انتخاب قهرمان در طی یک کات‌سین داستان بازی شرح داده می‌شود که چه موضوعی باعث شده است که دنیا به این شکل افتاده است. پس از این کات‌سین باید طبق راهنمای بازی چند کار خواسته شده را انجام دهید. همان‌طور که اشاره بازی در سبک استراتژی و از نمای بالا جریان دارد. در همان اوایل بازی باید سازه‌های نیمه کاره یا خراب شده را تعمیر کنید و همچنین با آماده‌سازی زمین محصولات مختلفی مانند گندم را بکارید.

بازی صرفا به یک محدوده خاص محدود نمی‌شود و می‌توانید با انتخاب قسمت‌های کم رنگ و به‌طور خلاصه بسته شده، در صورتی که سطح بازیکن بالا و همچنین آیتم‌ها لازم وجود داشته باشد، قلمرو را گسترش داد. بعضی از این مناطق پس از اینک باز شوند قابل استفاده نیستند و باید با ورود به ساختمان‌های آن دشمنان و موجودات مختلفی که در آن قرار دارند ازبین برد تا بتوان از این مننطقه به‌طور کامل استفاده کرد. با امتیاز‌ها و منابعی که به‌دست می‌آورید می‌توانید سازه‌های مختلفی را که هریک می‌توانند به نحوی به بازیکن کمک کنند، بسازید.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی قسمت قهرمانان است. درواقع برای نابودی دشمنان در هر قسمت از بازی باید از قهرمان خود استفاده کنید که هرچقدر نیروی بهتری را به‌دست بیاورید، عمکلرد مناسب‌تری را می‌توانید داشته باشید. همچنین می‌توانید هریک از آن‌ها را درصورت داشتن آیتم‌های لازم ارتقاء دهید. در زمان‌هایی که باید وارد ساختمان‌های دشمنان شوید باید قبل از ورود قهرمانان مورد نظر را انتخاب کنید.

در قسمت انتخاب قهرمان باید این نکته را در نظر داشته باشید که باید ترکیب به چه صورت باشد. درواقع ترکیب به دو قسمت جلو و عقب تقسیم می‌شود که باتوجه‌به استراتژی خود باید آن‌ها قرار دهید. برای بازگشایی بعضی از مناطق باید با گروه دیگری متحد شوید و که با ترکیب تیم بازیکن و تیم مقابل می‌توانید آن سرزمین را بازگشایی کنید که این عمل در اوایل آسان به نظر می‌رسد ولی در ادامه باید حسابی نیروهای خود تقویت کنید تا شاید بتوانید آن منطقه را آزاد کنید.

بازی از گرافیکی همانند اکثر بازی‌های هم سبک خودش است و تفاوت چشمگیری را ندارد ولی به‌طورکلی Nations of darkness از منظر طراحی محیطی، شخصیت‌ها و جزئیات مختلف دیگر خوب و جذاب کار شده است. موسیقی و صداگذاری بازی نیز عملکرد خوبی دارند و در حین تجربه بازی از شنیدن آن به احتمال زیاد لذت خواهید برد. ساخته استودیوی StarFortune یک اثر مدیریت سرزمین است که اگر از علاقه‌مندان این دسته از بازی‌ها باشید قطعا از تجربه آن لذت می‌برید.

بازی Nations of darkness هم‌اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر دانلود از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی Nations of Darkness


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده