// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۱

معرفی بازی موبایل Match Masters | یک رقابت جذاب آنلاین

در بازی مچ مستر می‌توانید در رقابت های آنلاین در سبک جورچین شرکت کنید و رقبایی در اقصی نقاط جهان را شکست دهید. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های سبک جورکردنی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی هستند که اگر نگاهی به گوگل‌پلی و اپ‌استور بیاندازید، به یک فهرست طولانی از این سبک بازی می‌رسید. با وجود اینکه تعداد این آثار زیاد است اما هریک از آن‌ها با قرار دادن یک ویژگی متفاوت، خود را از دیگر آثار مشابه متمایز کرده‌اند. می‌توان گفت که بازی Candy Crush یکی از اولین‌‌ بازی جورکردنی اندروید و آیفون است که تا به این لحظه تقریبا یک میلیارد بار ازطریق گوگل‌پلی دانلود شده است. در این مقاله از معرفی بازی‌های موبایل، به سراغ Match Masters که یک بازی رقابتی آنلاین مچ‌تری است، رفته‌ایم. با معرفی کامل این بازی در ادامه همراه زومجی باشید.

دانلود بازی Match Masters

هر مسابقه شامل ۴ نوبت ۲ حرکتی است که با وجود بعضی المان‌هایی که در طول بازی با آن‌ها آشنا می‌شوید می‌توانید در نوبت خود حرکت‌های بیشتری را انجام دهید

در همین ابتدای معرفی بازی Match Mastres می‌توان گفت که اگر از علاقه‌مندان سبک مچ تری هستید قطعا از تجربه این بازی لذت خواهید برد. در این بازی شما باید در رقابت‌های آنلاین با دیگر بازیکنان سرتاسر دنیا به رقابت بپردازید که با وجود مکانیزم‌های مختلفی که دارد حسابی شما را مشغول رقابت‌های مختلف می‌کند. در ابتدا باید در چند مسابقه که خارج از مسابقات آنلاین است شیوه بازی کردن را یاد بگیرید. بازی به اینگونه است که هر بازیکن در نوبت خود باید چند المان مشابه را درکنار یکدیگر قرار دهد که هرچه تعداد آن‌ها بیشتر باشد امتیاز بالاتری را می‌گیرید. همچنین درمواقعی ممکن است چند المان مختلف در قسمت‌های مختلف نقشه در یک ردیف قرار بگیرند که در اینجا امتیاز‌های بسیار بالاتری را به‌دست می‌آورید که البته چنین مواقعی به ندرت پیش ‌می‌آیند.

برای هریک از بازیکنان یک المان خاص وجود دارد که اگر بتواند دوبار آن‌ را کنار یکدیگر قرار دهد می‌تواند حرکت ویژه‌ای را اجرا کند. حرکت ویژه باعث می‌شود تا بازیکن امتیاز بالاتری را به‌دست آورد. این حرکت‌های ویژه با افزایش سطح بازی شما تغییر می‌کنند که در نوع خود از یکنواخت شدن بازی جلوگیری می‌کند. هر مسابقه شامل چهار نوبت دو حرکتی است که با وجود بعضی المان‌هایی که در طول بازی با آن‌ها آشنا می‌شوید می‌توانید در نوبت خود حرکت‌های بیشتری را انجام دهید. Match Mastres شامل چندین مرحله مختلف است که با امتیازهایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید سایر مراحل بازی باز می‌شوند. این مراحل درواقع محل بازیکنان با امتیازهای بالاتر است که با پیشروی در بازی با بازیکنان حرفه‌ای روبه‌رو می‌شوید.

با هربار پیروزی در هر مسابقه سکه‌هایی را به‌دست می‌آورید که می‌توانید از آن‌ها برای خرید آیتم‌های مختلف استفاده کنید. همچنین بازی بخشی به‌عنوان گردونه شانس روزانه دارد که می‌توانید شانس خود را برای دریافت سکه‌ یا آیتم‌های مختلف بیشتر امتحان کنید. Match Mastres چند بخش دیگر برای رقاب‌‌های مختلف مانند تورنمت‌های ویژه دارد که برای ورود به این بخش باید سطح بازی خود را افزایش دهید.

با وجود اینکه بازی‌های زیادی در سبک مچ‌تری وجود دارند و شاید کمی این موضوع به کلیشه تبدیل شده باشد، اما بازی Match Masters به خاطر چندین المان جذاب مانند حالت آنلاین، می‌تواند هرنوع مخاطبی را برای مدتی سرگرم کند

بازی Match Mastres از نظر طراحی گرافیکی و جلوه‌های بصری جذاب و دیدنی کارشده است. همچنین موسیقی شاد بازی هیجانی خوبی در جریان رقابت با دیگران به شما می‌دهد. در مجموع ساخته استودیو Candivore یک بازی جذاب در سبک مچ‌تری است که اگر از طرفداران این دسته از بازی‌ها هستید، قطعا از آن لذت خواهید برد.

بازی Match Masters در حال حاضر برای اندروید و آیفون در دسترس است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود کنید و از تجربه یک بازی جذاب آنلاین لذت ببرید.

دانلود بازی Match Mastres


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده