// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۸

تغییر سمت رندی پیچفورد در شرکت گیرباکس

رندی پیچفورد درحالی که همچنان مدیر Gearbox Entertainment، شرکت مادر گیرباکس سافتور باقی می‌ماند، اما مدیریت استودیو جدید را برای فیلمسازی برعهده می‌گیرد.

درحال‌که شرکت گیرباکس طی سال‌ها کارهای زیادی انجام داده است، اما شناخته شده ترین اثر آن‌ها مجموعه Borderlands محسوب می‌شود. سری بوردرلندز تاکنون سه بازی اصلی داشته که هر سه آن‌ها موفق بوده‌اند. همچنین تعدادی اسپین آف برای سری بوردرلندز ساخته شده است و جدیدترین آن‌ها بازی Tiny Tina's Wonderlands نام دارد و قرار است سال ۲۰۲۲ منتشر شود. مجموعه بوردرلندز می‌خواهد در عرصه‌های دیگر رسانه نیز قدم بگذارد و اقتباسی از این سری در قالب سریال ساخته می‌شود. به‌نظر می‌رسد یکی از اشخاصی که روی سری بوردرلندز کار کرده است می‌خواهد نقش خود را تغییر دهد.

رندی پیچفورد که مدیر شرکت گیرباکس سافت‌ور است از مقام خود کنار کشید. براساس خبر IGN و توییت خود پیچفورد، گویا وی قرار نیست از شرکت گیرباکس خارج شود و سمت خود به‌عنوان مدیر Gearbox Entertainment، شرکت مادر حفظ می‌کند. رندی پیچفورد می‌خواهد روی بخش جدید شرکت با نام Gearbox Studios تمرکز کند. کار این استودیوی جدید ساخت فیلم است و پیچفورد مدیریت آن را برعهده دارد. استیو جونز که قبلا در شرکت گیرباکس سافت‌ور مدیر ارشد فناوری بود، جایگزین رندی پیچفورد می‌شود.

رندی پیچفورد در توییت خود نوشت:

تبریک به استیو جونز که او را به‌عنوان مدیر در بخش سافت‌ور در شرکت گیرباکس انترتینمنت انتخاب کرده‌ام. در پیوست توییت، نمودار سازمانی سطح بالا و قسمتی منتخب از نامه من برای کارکنان موجود است که ترفیع مقام را اعلام می‌کند.

درحال حاضر تاریخی برای زمان پخش فیلم بوردرلندز اعلام نشده اما بازی Tiny Tina's Wonderlands در تاریخ ۲۵ مارس (۵ فروردین) سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان و همچنین پی‌سی منتشر می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده