// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل MARVEL Future Revolution؛ انقلاب ابرقهرمانان مارول

در این مقاله به معرفی بازی موبایل MARVEL Future Revolution می‌پردازیم که بار دیگر باید همراه ابرقهرمانان دنیای مارول به نابودی دشمنان مختلف بپردازید.

مارول یکی از بزرگ‌ترین دنیاهای فانتزی است که تا به امروز مجموعه‌های بسیار زیادی از فیلم‌های سینمایی و انیمیشن گرفته تا انوع اقسام کمیک‌بوک‌ها که هرکدام از آن‌ها داستان قسمتی از این دنیا را تعریف می‌کنند. بازی‌های ویدیویی از این قاعده جدا نبودند و آثار بسیار زیادی براساس این دنیا ساخته و برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده‌اند. علاوه‌بر کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های خانگی بازی‌های متنوعی از دنیای مارول برای موبایل منتشر شده‌اند که می‌توان به بازی‌های چون Marvel Super War اشاره کرد. بازی MARVEL Future Revolution یکی از جدیدترین این آثار است که سال گذشته معرفی و در طی مراسم گیمزکام ۲۰۲۱ به‌صورت رسمی برای اندروید و آیفون منتشر شد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا به معرفی کامل جدیدترین بازی دنیای مارول بپردازیم.


برای تجربه بازی MARVEL Future Revolution نیازمند اتصال مداوم به اینترنت خواهید بود

مبارزه با یکی از دشمنان پرقدرت شروع بازی MARVEL Future Revolution

بازی MARVEL Future Revolution باری دیگر بازیکنان را در نقش‌های ابرقهرمانان مارول قرار می‌دهد

قبل از آن که به ادامه معرفی بازی بپردازیم به یک نکته بسیار جذاب در آن بپردازیم.  زمانی‌که برای اولین‌بار MARVEL Future Revolution اجرا می‌شود بازی از شما می‌خواهد چیزی در حدود ۳ گیگابایت را به‌عنوان دیتا دانلود کنید. حال شما می‌توانید تا زمانی‌که دیتا آماده می‌شود یک مینی‌گیم دو بعدی رکوردی را انجام دهید که از قضا جذاب و هیجانی است و شما باید در طی آن سعی در عدم برخورد به موانع و همینطور نابودی دشمنان پیش‌رو داشته داشته باشید. 

بازی MARVEL Future Revolution باری دیگر بازیکنان را در نقش‌های ابرقهرمانان مارول قرار می‌دهد که با یک تهدیدی بزرگ دیگر روبه‌رو هستند. حال شما باید در نقش هریک ابرقهرمانان که از کاپیتان آمریکا و مرد آهنی گرفته تا مردعنکبوتی و دیگر شخصیت‌ها به مبارزه با شرورها و باس‌فایت‌های مختلف بپردازید. در ابتدای بازی  در نقش اولین ابرقهرمان باید یک سری دشمنان را نابود کنید و پس از آن و تماشای چند کات‌سین با دیگر شخصیت‌ها بازی را ادامه دهید. هر یک از این شخصیت‌ها توانایی و قدرت خاص خود را دارد.

در ابتدای بازی به‌طور کامل سیستم گیم‌پلی به شما آموزش داده می‌شود که البته پیچیدگی خاصی هم ندارد. شما از سمت راست صفحه‌نمایش برای کنترل کردن شخصیت‌ها و سمت مقابل از ویژگی‌های و فعالیت‌های هریک از آن‌ها استفاده می‌کنید. برای ضربه زدن به دشمنان باید دقیقا مقابل آن‌ها قرار بگیرید و سپس از ضربات خود استفاده کنید. یکی از دیگر نکات جذاب جهان‌باز بودن آن است که یکی از ویژگی‌های جذاب به‌عنوان یک بازی موبایل است. در MARVEL Future Revolution می‌توانید بازی را با همراهی دوستان خود طی کنید که جذابیت خاصی را در مبارزه با دشمنان و صد البته باس‌فایت ایجاد می‌کند.

شروع بازی MARVEL Future Revolution

مقاله‌های مرتبط:

در رابطه با گرافیک و جلوه‌های بصری به کار رفته در MARVEL Future Revolution می‌توان گفت یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های موبایلی است که تا به امروز منتشر شده است که این موضوع را می‌توانید از همان ابتدای بازی متوجه بشوید. همچنین در بخش موسیقی و صدا گذاری همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام شده است و در حین مبارزات هیجان خوبی را منتقل می‌کند. علاوه‌براین صداگذاری شخصیت‌ها در کات‌سین‌ها بسیار دقیق صورت گرفته است. ساخته جدید استودیوی Netmarble که در کارنامه خود آثاری مانند Seven Knights وجود دارد یک اثر یک سوم شخص پراز هیجان است که اگر از طرفدران مارول باشید قطعا از آن لذت خواهید برد.

حتی اگر با دنیای مارول آشنایی نداشته باشید می‌توانید از بازی MARVEL Future Revolution لذت ببرید

بازی MARVEL Future Revolution به‌تازگی برای اندروید، آیفون منتشر شده است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود و از تجربه یک بازی اکشن و پرهیجان لذت ببرید.

دانلود بازی MARVEL Future Revolution


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده