نویسنده: شعیب شاهدی
// دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۸

استودیو سازنده The Last Guardian با انتشار تصویری به بازی جدید خود اشاره می‌کند

توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های Shadow of the Colossus و The Last Guardian با همکاری Epic Games در حال ساخت یک بازی است. genDesign در عکسی هنری به این بازی اشاره کرده است.

فومیتو اوئدا که قبلا در استودیو تیم اکو فعالیت می‌کرد، تاکنون توسعه‌ی برخی از برجسته‌ترین و بهترین آثار انحصاری پلی استیشن را رهبری کرده است. این آثار به‌یادماندنی شامل Ico و Shadow of the Colossus و The Last Guardian می‌شوند. گرچه اوئدا دیگر با سونی همکاری نمی‌کند ولی همراه‌با اکثر افراد تیم قدیمی‌اش، استودیوی مستقل جدیدی به‌نام genDesign را راه‌اندازی کرده است. در حال‌حاضر افراد این استودیوی ژاپنی روی بازی جدید اوئدا کار می‌کنند؛ که گفته می‌شود به اندازه‌ی بازی‌های قبلی جاه‌طلبانه و بزرگ است.

بازی جدید سازنده the last guardian

گرچه به‌نظر می‌رسد مدتی طول بکشد تا درمورد این بازی جدید اطلاعاتی منتشر بشود ولی استودیوی genDesign در یک عکس اشاره‌ی کوچکی به این بازی کرده است. این عکس که در سایت این استودیو برای تبریک سال نو میلادی قرار گرفته است شامل عدد ۲۰۲۱ است. در تصویر پس زمینه این اعداد، تصاویر هنری از بازی‌های Ico و Shadow of the Colossus و The Last Guardian به ترتیب انتشار قرار گرفته است؛ ولی در پیش‌زمینه‌ی آخرین رقم تصویری از بازی جدید اوئدا و genDesign به چشم می‌خورد. در این تصویر شخصی دیده می‌شود که به تکه‌سنگی تکیه داده است و به‌نظر می‌رسد در یک محیط متروکه قرار دارد. بااینکه از این عکس هنری چیز زیادی دست‌گیر مخاطبان نمی‌شود ولی انتظار طرفداران را برای تجربه بازی بیشتر می‌کند.

اوایل سال ۲۰۲۰ اعلام شد که استودیوی genDesign برای انتشار این بازی با Epic Games به توافق رسیده است. طی این توافق تامین منابع مالی و انتشار بازی برعهده‌ی Epic Games خواهد بود و درعوض genDesign بازی را توسعه می‌دهد و سود حاصل از فروش بین دو طرف نصف می‌شود.

آیا برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ به نظر شما همکاری با Epic Games چه تاثیری روی فروش بازی خواهد داشت؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gaming bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده