نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: عرضه ی بازی فضایی Adr1ft برای پی سی تا سه ماه دیگر

Adr1ft که یک بازی اول شخص ساخته‌ی استودیو تری وان زیرو است طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا سه ماه دیگر برای پلتفرم پی‌سی و پس از آن برای سایر پلتفرم‌ها منتشر می‌شود. این بازی شباهت زیادی به فیلم جاذبه دارد. در ادامه با تماشای گیم‌پلی و جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

بازی Adr1ft (یا همان Adrift) یک بازی اول شخص تخیلیِ تعاملی است که توسط استودیوی تری وان زیرو ساخته شده و قرار است توسط 505 Games منتشر شود. این بازی، به‌لطف بکارگیری موتور بازی‌سازی آنریل‌انجین‌4، از طراحی محیطی فوق‌العاده و واقع گرایانه‌ای بهره می‌برد که نظر هر گیمری را به سمت خود جلب می‌کند. به‌تازگی آدام اُرث، یکی از اعضای ارشد تیم سازنده‌ی بازی، اعلام کرده است که Adr1ft طبق برنامه‌ریزی‌ها در تاریخ ۲۸ مارس (۹ فروردین ۹۵) برای پلتفرم پی‌سی عرضه می‌شود.

از آنجایی که Adr1ft از هدست واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کند، تاریخ عرضه‌ی این بازی، با تأخیر، همزمان با عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت برنامه‌ریزی شده است. البته نسخه‌ی عادی این بازی هم روی استیم در دسترس خواهد بود.

اُرث همچنین اضافه کرده است که این بازی علاوه‌بر پلتفرم پی‌سی، اندکی پس از تاریخ انتشار اعلام شده، برای پلتفرم‌های پلی استیشن4 و ایکس باکس‌وان هم عرضه خواهد شد.

چیزی که از همه جالبتر به نظر می‌رسد شباهت زیاد این بازی به حال و هوای فیلم جاذبه، اثر تحسین شده‌ی آلفونسو گوارون، است. پیش از این هم ویدئویی کوتاه از گیم‌پلی این بازی در جریان مراسم جوایز بازی های ویدئویی به نمایش درآمده بود. قطعا تجربه‌ی چنین فضایی آن هم با هدست واقعیت مجازی بسیار جذاب و ترسناک خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تریلر از گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید تا دنیای این بازی را بیشتر لمس کنید:

دانلود ویدئو با رزولوشن 720p | دانلود ویدئو با رزولوشن 360p

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده