نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: نبرد ۱۰۰۰ دت‌کلاو با ۱۰۰ روبات در Fallout 4

مجموعه ویدیوهای «مبارزات Fallout 4»، در وب‌سایت یوتیوب، مجموعه‌ای است که توسط کانال ای‌زی پلیز ساخته شده و نبردهای عظیمی در بازی فال‌اوت ۴ را نشان می‌دهد. در جدیدترین ویدیو منتشر شده در این کانال، ما می‌توانیم نبرد ۱۰۰۰ دت‌کلاو با ۱۰۰ روبات را ببینیم! با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مقالات مرتبط

از زمان انتشار بازی Fallout 4، یکی از کارهایی که بازیکنان و طرفداران این بازی به وفور انجام می‌دهند، تهیه ویدیوهای مختلفی از موارد جالب بازی و قرار دادن آن ویدیوها در وب‌سایت یوتیوب است. کانال ای‌زی پلیز نیز یکی از کانال‌هایی در یوتیوب است که چندی است که مجموعه «مبارزات فال‌اوت ۴» را راه‌اندازی کرده و ویدیوهای مختلفی از مبارزات بازی تهیه می‌کند و در کانال خود قرار می‌دهد. در جدیدترین ویدیوهای این مجموعه،‌ ما می‌توانیم نبرد ۱۰۰۰ دت‌کلاو را در مقابل صد روبات مشاهده کنیم:

اگر علاقه‌مند هستید که ویدیوهای بیشتری را از این مجموعه ببینید،‌ می‌توانید با مراجعه به صفحه رسمی این کانال در وب‌سایت یوتیوب، ویدیوهای بسیار بیشتر و هیجان‌انگیزتری از مجموعه «مبارزات فال‌اوت ۴» را از قبیل نبرد ۵۰۰ مینت‌من در مقابل ۵ بات Annihilator Sentry، مشاهده کنید.

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی، چندی پیش بود که شخصی توانسته بود جدیدترین بازی نقش‌آفرینی کمپانی بتسدا را بدون حتی کشتن یک نفر به اتمام برساند. همچنین چندی پیش باخبر شدیم که دو خرده‌فروش معروف گیم‌استاپ و گیم، دوباره نسخه محدود پیپ-بوی بازی را در معرض فروش قرار داده‌اند. اگر شما نیز از طرفداران بازی هستید، مطمئنا با رادیو دایموند سیتی بازی آشنایی دارید. اگر دوست دارید که به موسیقی‌های این ایستگاه رادیویی گوش دهید، می‌توانید تمام موسیقی‌های آن را از طریق زومجی دانلود کنید. در آخر نیز اگر دوست دارید که در فال‌اوت ۴ تبدیل به بازیکن بهتری شوید،‌ مقالات آموزشی بازی را در زومجی از دست ندهید.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر شد و توانست با نظر مثبت منتقدین و بازیکنان روبه‌رو شود. این بازی نیز اخیرا در جوایز بهترین بازی‌های سال زومجی توانست به بهترین بازی سال تبدیل شود و بتسدا، استودیو سازنده آن نیز توانست لقب بهترین استودیوی سال را از زومجی دریافت کند. ما نیز در زومجی بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن امتیاز عالی ۹ را دادیم. افشین پیروزی در نقد خود از بازی Fallout 4 نوشت:

فال‌اوت دقیقا در لبه تبدیل شدن به یک شاهکار بدون نقص قرار دارد. بتسدا اگر فقط کمی به جزییات گرافیکی بازی دقت بیش‌تری می‌کرد، هیچ عامل دیگری نمی‌توانست باعث شود تا این اثر به‌یاد‌ماندی نمره کامل را دریافت نکند. فال‌اوت 4 در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده است و گیمر‌ها و مخصوصا طرفداران سبک نقش‌آفرینی می‌توانند برای مدت زمان بسیار طولانی از آن لذت ببرند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده