// یکشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

تماشا کنید: اولین ویدیوی Yakuza 6 فوق‌العاده به نظر می‌رسد

سگا امروز در نهایت اولین ویدیوی طولانی بازی Yakuza 6 را منتشر کرد. در این ویدیو تصاویری از کازوما کِیریو، شخصیت اصلی داستان به همراه صحنه‌هایی از مبارزه و گیم‌پلی بازی را مشاهده می‌کنیم. در ادامه با زومجی برای تماشای این ویدیو همراه باشید.

سونی در نمایشگاه بازی توکیو در کنار معرفی بازی Yakuza Kiwami از Yakuza 6، جدیدترین بازی سری Yakuza شرکت سگا رونمایی کرد. این رُخداد در حالی بود که هنوز سونی نسخه‌ی غربی بازی Yakuza 5 را برای بازیکنان خارج کشور ژاپن منتشر نکرده بود. اکنون در نهایت بعد از عرضه‌ی Yakuza 5 در کشور‌های غربی در هفته‌ی گذشته، سگا اقدام به پخش اولین ویدیوی طولانی Yakuza 6 کرده است.

در این ویدیو تصاویری را از گیم‌پلی و شخصیت اصلی بازی می‌بینیم. مبارزات سهمگین و محیطی با گرافیکی زیبا از هم‌اکنون علاقمندان سری را هیجان‌زده خواهد کرد.

بازی Yakuza 6 اکنون به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 مراحل توسعه را سپری می‌کند. این بازی مانند شماره‌های قبل ابتدا در کشور ژاپن در تاریخی نامشخص در پاییز سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. هنوز تاریخی در رابطه با عرضه‌ی نسخه‌ی غربی شماره ششم اعلام نشده است.

مجموعه یاکوزا روایتگر پیشرفت‌ها و مبارزات کازوما کیریو، شخصیت اصلی داستان برای غلبه بر خانواده‌های تبهکار دیگر است. سونی در همین راستا قصد دارد بازی Yakuza Kiwami را در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۶  برای پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 منتشر کند. این بازی نسخه‌ای بازسازی شده از Yakuza 2005 است. سگا در گذشته نیز ویدیویی کوتاه را از Yakuza 6منتشر کرده بود.

|

منبع: DestrucToid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده