نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۵

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی بازی MLB 16: The Show در پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵

استودیو سَن دیِگو سونی در جریان رویداد PlayStation Expereience 2015 بازی شبیه‌ساز بیسبال MLB 16: The Show را به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 معرفی کرد. با زومجی، جزییات خبر و تماشای تریلر همراه باشید.
سری بازی‌های شبیه‌ساز ورزش بسیبال MLB: The Show ساخته استودیو‌های سونی هستند و به صورت انحصاری برای کنسول‌های این کمپانی عرضه می‌شوند که نسخه سال پیش بازی با بازخورد‌های بسیار مثبت طرفداران و منتقدین همراه بود. حال سونی در جریان رویداد «پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵» نسخه جدید این سری را با نام MLB 16: The Show معرفی کرد که بیش‌از هر چیزی، گرافیک بسیار زیبای بازی در تریلر نمایش داده شده جلب توجه می‌کند. البته بازی فعلا در مرحله ساخت است و در نتیجه نسخه نهایی گرافیک بهتری نیز خواهد داشت. کاور روی جلد بازی تصویر جاش دونالدسون، بازیکن تیم تورنتو بلو خواهد بود و این اثر در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ در دو نسخه معمولی و MVP به قیمت‌های ۶۰ و ۷۰ دلار برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلری از گیم‌پلی بازی تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده