نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۶

تماشا کنید: اولین تریلر از گیم‌پلی بسته‌الحاقی Baba Yaga بازی Rise of the Tomb Raider

بسته‌الحاقی داستانی Baba Yaga بازی Rise of the Tomb Raider یکی از ۱۰ بازی بود که برای اولین بار در جریان مراسم The Game Awards 2015 نمایش داده شدند. با زومجی همراه باشید تا تریلر این بسته‌الحاقی را تماشا کنید.
Baba Yaga: Temple of the Witch اولین بسته‌الحاقی بازی Rise of the Tomb Raider محسوب می‌شود که شامل یک خط داستانی جدید می‌شود. لارا در این بسته‌الحاقی معبد بابا یاگا را جستجو خواهد کرد که بر اساس تریلر نمایش داده شده، یک مکان مخوف و مرموز است. این بسته‌الحاقی که به عنوان بخشی از Season Pass بازی عرضه می‌شود، همچنین شامل تعدادی سلاح، لباس و تجهیزات جدید نیز خواهد بود. بازی Rise of The Tomb Raider در تاریخ ۱۹ آبان به صورت انحصاری زمانی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 عرضه شد و قرار است پس از اتمام مدت زمان انحصاری بودنش، برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی نیز عرضه شود. در ادامه می‌توانید اولین تریلر از گیم‌پلی بسته‌الحاقی Baba Yaga را تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به The Game Awards 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده