نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

اختصاصی زومجی: قسمت‌هایی از گیم‌پلی بسته الحاقی The Witcher 3: Hearts Of Stones

بسته الحاقی The Witcher 3: Hearts Of Stones هفته‌ی گذشته منتشر شد و ما هم طبق معمول، در زومجی در حال بررسی این محتوای جدید و یافتن خصوصیات مثبت و منفی آن هستیم. در ادامه با زومجی همراه باشید تا بخش‌هایی از گیم‌پلی بسیار زیبای این بسته را به شما نشان دهیم.
بسته‌ی الحاقی The Witcher 3: Hearts Of Stones در همان ابتدا با یک سورپرایز ویژه، به شما نشان می‌دهد شخصیت‌های فرعی‌ای که در بازی اصلی با آن‌ها ملاقات کردید بی‌دلیل طراحی نشده‌اند. اگرچه در بررسی ویدیویی و متنی این DLC به صورت کامل در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد، اما در اطلاعات اولیه باید به شما بگوییم که این بسته داستانی شگفت‌انگیز، حتی بهتر از بازی اصلی و گیم‌پلی نفس‌گیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه می‌توانید دو قسمت از گیم‌پلی این بازی را تماشا و دانلود کنید. در قسمت اول این ویدیو گَرالت برای نجات زندگی خود، باید پاسخ یک معمای سخت و در قسمت دوم، می‌توانید مبارزه وی با یکی از باس‌فایت‌های سرسخت بازی را مشاهده کنید. به خاطر داشته باشید که این ویدیو، با آخرین درجه سختی بازی که Death March است ضبط شده است:

دانلود ویدیو با رزولوشن 320pدانلود ویدیو با رزولوشن 720p

در طی روزهای آتی با بررسی ویدیویی و متنی بسته الحاقی The Witcher 3: Hearts Of Stones همراه زومجی باشید. تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده