نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید Rise of the Tomb Raider، سیستم مبارزات بازی را نشان می دهد

پس از انتشار تریلری که طی روزهای اخیر از بازی Rise of the Tomb Raider منتشر شد و روی قلاب لارا تمرکز داشت، استودیو کریستال داینامیک اخیرا ویدیو جدید دیگری را از این بازی اکشن ماجراجویی منتشر کرده که در ادامه می‌توانید به تماشا یا دانلود آن بپردازید. با زومجی همراه باشید.
در این تریلر جدید، می‌توانید استفاده از تاکتیک مخفی‌کاری، استفاده از سلاح‌ها و البته بخش ساخت و ساز آیتم‌های مختلف را در بازی مشاهده کنید. در ادامه تریلر جدید بازی Rise of the Tomb Raider را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

در راستای اخبار مربوط به بازی Rise of the Tomb Raider، کمپانی مایکروسافت طی روزهای اخیر اعلام کرد بخش چندنفره از این بازی حذف شده است. با این حال در بازی یک حالت رقابتی آنلاین خواهد بود، اما متاسفانه مایکروسافت هنوز اعلام نکرده این حالت رقابتی به چه شکل خواهد بود. ظاهرا کریستال داینامیک برای ارائه یک تجربه بی‌نظیر در بخش داستانی و تک‌نفره، تصمیم گرفته تمام تمرکز خود را روی ماجراجویی‌های جدید لارا و بالا بردت کیفیت آن بکند. در سال ۲۰۱۳، زمانی که شاهد بازسازی مجدد مجموعه بازی‌های تومب ریدر بودیم، بخش چندنفره‌ای هم برای این بازی توسط استودیو  اِیداس مونترال تولید شده بود. اگرچه این بخش در ابتدا برای بازیکنان لذت‌بخش بود، اما نتوانست مانند بخش داستانی به یک خصوصیت به یاد ماندنی تبدیل شود. بازی Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان، اوایل سال ۲۰۱۶ برای ویندوز ۱۰ و شبکه استیم و در انتها اواخر سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده