نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

تماشا کنید: تریلر Sigma Theory، بازی جدید سازندگان Out There

می‌-کلوز، استودیو فرانسوی سازنده بازی تحسین شده Out There، بازی جدید خود را معرفی‌ کرد. نام این بازی Sigma Theory است. با زومجی و تماشای تریلر فوق‌العاده زیبای این بازی همراه باشید.
می‌-کلوز، استودیو فرانسوی سازنده بازی بسیار زیبای Out There (که می‌توانید معرفی‌ آن را در زومجی بخوانید)، بازی جدید خود به نام Sigma Theory را معرفی‌ کرد. داستان بازی در آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد که در آن‌ دانشمندان به تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای به نام سیگما تئوری دست پیدا کردند. شما به عنوان رئیس سازمان اطلاعاتی‌ یک کشور، وظیفه دارید به هر طریقی دنیا را تحت سلطه خود در بیاورید. در این راه حتی می‌توانید از قدرت این اختراع جدید (سیگما تئوری) استفاده کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

برای رسیدن به هدف خود، شما می‌توانید از بین ۵۰ مامور مختلف با ویژگی‌ها و مهارت‌های مختلف، تیم خود را انتخاب کنید و اهداف بازی را پشت سر بگذارید. یکی‌ دیگر از ویژگی‌های بازی، قابلیت فریب دادن حریفان خود است. به طور مثال شما می‌توانید با کشوری پیوند دوستی‌ بسته و سپس به آنها خیانت کنید. همچنین در بازی شما می‌توانید ۳۰ تکنولوژی مختلف را کشف کنید. کشف این تکنولوژی‌ها به شما این اجازه را می‌دهد که راحت‌تر به هدف خود برسید. همانطور که با مشاهده تریلر بازی نیز معلوم است، سبک بصری بازی از بازی قبلی‌ این استودیو که استفاده از تصاویر هنری فوق‌العاده‌ زیبا است، پیروی می‌کند. یکی‌ از نکات جالب بازی این است که شما دیگر در نقش یک قهرمان که قرار است دنیا را نجات دهد نیستید، بلکه شما در این بازی نقش ضد قهرمان یا همان «آدم بده» داستان را بازی می‌کنید. تئوری سیگما در تاریخ نامشخصی برای رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد. البته با توجه به سابقه‌ی استودیو می‌-کلوز، امکان اینکه این بازی پس از مدتی‌ برای دستگاه‌های قابل حمل نیز منتشر شود، بسیار بالاست. نظر شما درباره این بازی چیست؟ منبع: Touch Arcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده