نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Rise of the Tomb Raider روی قُلاب لارا تمرکز دارد

در حالی که کم کم به تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Rise of the Tomb Raider نزدیک می‌شویم، استودیو کریستال داینامیک به تازگی  برای هیجانی کردن طرفداران، تریلر جدیدی را از بازی اکشن ماجراجویی خود منتشر کرده است. در ادامه با زومجی و تماشای این ویدیو همراه باشید.
این تریلر که بیشتر روی قلاب لارا تمرکز دارد، قهرمان اصلی بازی را در حال بالا رفتن از مناطق با استفاده از این ابزار را نشان می‌دهد. یکی از مشکلات نسخه اول بازسازی مجدد مجموعه Tomb Raider، حذف پازل‌های سخت و پیچیده بود که در این سری محبوبیت خاصی دارد. در این ویدیو همچنین می‌توانید نگاهی کوتاه به پازل‌هایی که لارا در طول بازی با آن‌ها برخورد می‌کند بیاندازید و در زمان انتشار بازی، منتظر حل کردن آن‌ها باشید. در ادامه تریلر جدید بازی Rise of the Tomb Raider را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

بازی Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان، اوایل سال ۲۰۱۶ برای ویندوز ۱۰ و شبکه استیم و در انتها اواخر سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. اگر دو نمایش جدید این بازی را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده دو تریلر جدید بازی Rise of the Tomb Raider در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ بپردازید. علاوه بر این، می‌توانید با نسخه کالتور این بازی و محتویان آن هم آشنا شوید.نسخه کالکتور بازی Rise Of The Tomb Raider که با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد، شامل مجسمه لارا، جعبه استیل‌بوک، دفترچه خاطرات و گردنبند وی، یک نسخه فیزیکی از بازی و البته جعبه‌ای برای نگهداری این آیتم‌ها خواهد بود. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده